کد خبر: 1160266
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۳
نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس از تصویب دو لایحه موافقت‌نامه بین ایران و اتریش درباره حمایت از علائم صنعتی و مالکیت صنعتی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، حجت‌الاسلام حسن نوروزی نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز کمیسیون قضایی مجلس، گفت: در جلسه امروز دو لایحه موافقت‌نامه بین ایران و اتریش درباره حمایت از علائم صنعتی و همچنین مالکیت صنعتی به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

وی افزود: همچنین در این جلسه مصوبه مربوط به طرح سوت‌زنی، اعاده شده از سوی شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد بررسی و اصلاح قرار گرفت.

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه عمده ایرادات وارده از سوی شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام به طرح سوت‌زنی، ایرادات ویرایشی بود، اظهار کرد: یکی از ایرادات که مربوط به رساله‌های دانشگاهی بود، در بررسی‌ها حذف شد.

حجت‌الاسلام نوروزی خاطرنشان کرد: در این ایراد مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرده بود که رساله‌های دانشگاهی جزو موارد مالی و تخلفات مالی محسوب نمی‌شوند و به همین خاطر اعضای کمیسیون برای تأیید نظر مجمع تشخیص مصلحت نظام به حذف این بخش از مصوبه رأی داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار