کد خبر: 1160213
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰

زن جوانی با حضور در دادسرای امور جنایی تهران ادعا کرد شوهر کارخانه‌دارش همراه کارگرانش به طرز مرموزی ناپدید شده‌اند.
صبح دیروز همسر مرد کارخانه‌داری به دادسرای امور جنایی تهران آمد و از گم‌شدن ناگهانی شوهرش و تمامی کارگران کارگاهش شکایت کرد. شاکی که همراه همسر یکی از کارگران کارگاه تولیدی شوهرش به دادسرا آمده‌بود، در توضیح ماجرا گفت: «شوهرم کارگاه تولیدی بزرگی در بزرگراه فتح تهران دارد و حدود ۲۰ کارگر هم در کارگاه تولیدی‌اش مشغول به کار هستند. روز پنج‌شنبه چهارم خرداد شوهرم از کارخانه به خانه‌مان آمد و پس از انجام کاری دوباره به محل کارش برگشت. او همیشه شب‌ها به خانه بر می‌گشت، اما آن شب هر چقدر منتظرش ماندیم، خبری از او نشد. چند باری با همراه شوهرم تماس گرفتم، جواب نداد و بعد هم تلفن همراهش خاموش شد. خیلی نگرانش شدیم و از دوستان و بستگان درخواست کمک کردیم و حتی یکی از دوستان را هم به کارگاهش فرستادیم، اما ردی از شوهرم پیدا نکردیم تا اینکه خودم به کارگاه او رفتم.»
حادثه‌ای عجیب!
شاکی ادامه داد: «وقتی به کارگاه شوهرم رسیدم، هیچ کسی و حتی نگهبان هم در کارگاه نبود. در حالی که شوکه شده‌بودم، از همسایه‌ها تحقیق کردم که یکی از همسایه‌ها گفت چند ساعت قبل چند مرد با چند خودرو جلوی کارگاه شوهرم می‌آیند و شوهرم و تمامی کارگرانش را با خودرو به مکان نامعلومی منتقل می‌کنند.»
وی در پایان گفت: «حتی همان مرد آشنایی که شب حادثه به کارگاه فرستاده بودیم تا خبری از شوهرم به ما دهد، او هم ناپدید شده‌است. پس از این، من هر چقدر تلاش کردم ردی از شوهرم و کارگرانش به دست بیاورم نتیجه‌ای نگرفتم و الان همراه همسر یکی از کارگران به دادسرا آمدیم و درخواست داریم شوهرم و کارگرانش را پیدا کنید تا همه ما از نگرانی نجات پیدا کنیم.»
با طرح این شکایت، پرونده به دستور بازپرس جنایی برای بررسی در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار