کد خبر: 1159753
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
آخرین اطلاعات حاکی از آن است که درحال حاضر ۱۶ شرکت در صف عرضه اولیه در بازار فرابورس هستند؛ البته این رقم قطعی نیست و ممکن است افزایش یا کاهش داشته باشد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از  ایسنا، مدتی است که دوباره رنگ سبز بر تن شاخص‌های بورسی نشسته و فضا برای انجام عرضه‌های اولیه فراهم شده است.

بر این اساس، طبق آخرین اطلاعات، فرایند پذیرش ۱۶ شرکت در بازار فرابورس طی شده که ممکن است برخی از این شرکت‌ها یا همه آن‌ها قادر باشند فرایند درج و عرضه را طی کنند. البته ممکن است تا پایان سال به این لیست اسامی شرکت‌های دیگری نیز اضافه شود که بتوانند طی شش ماه مراحل مذکور را طی کنند.

در این راستا، پیگیری‌های ایسنا از فرابورس حاکی از آن است که صبا فولاد خلیج فارس، سرمایه گذاری الماس حکمت ایرانیان، توسعه معادن کرومیت کاوندگان بنا، شیمیایی بهداش، توسعه فن افزار توسن، خمیر مایه رضوی، نیان الکترونیک، کارخانجات تولید مخازن گاز طبیعی آسیا ناما، توسعه صنایع و معادن کوثر، نخریسی و نساجی خسروی خراسان، پرتو بار فرابر خلیج فارس، صنایع سیمان نهاوند، آنتی بیوتیک سازی، مولد نیروگاهی تجارت فارس، سیمان سفید شرق و گروه سرمایه گذاری امیر شرکت‌هایی هستند که در صف عرضه اولیه قرار دارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار