کد خبر: 1159708
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶
سازمان الحشدالشعبی عراق اعلام کرد که ۲ نیروی این سازمان به دنبال انفجار بمب در منطقه عملیاتی «جرف النصر» به شهادت رسیده‌اند.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، رسانه‌های عراقی بامداد امروز (شنبه)، از شهادت ۲ رزمنده سازمان الحشدالشعبی عراق خبر دادند.

پایگاه خبری «بغداد الیوم» به نقل از یک منبع امنیتی گزارش داد که یکی از نیروهای الحشدالشعبی شهید و ۲ نفر دیگر در غرب عراق مجروح شده‌اند.

به گفته این منبع امنیتی، این حادثه به دنبال انفجار در یکی از مخفیگاه‌‌های پیشین داعش به وقوع پیوسته که نیروهای الحشدالشعبی از آن به عنوان مقر خود استفاده می‌کردند.

پس از انتشار این گزارش‌ در رسانه‌های عراقی، سازمان الحشدالشعبی عراق در دو بیانیه جداگانه شهادت «عمار عاتی عبد عسل الکعبی» از نیروهای تیپ ۴۷ و «شاکر الدعمی» از نیروهای تیپ ۳۷ این سازمان را تایید کرد.

در یکی از بیانیه‌های الحشدالشعبی آمده است که عمار الکعبی در پی انفجار بمب در منطقه عملیاتی «جرف النصر» در بابل به شهادت رسیده است. سازمان الحشدالشعبی عراق به خانواده این شهید عراقی تسلیت گفت و از خداوند متعال برای او طلب رحمت کرد.

در بیانیه دوم الحشدالشعبی نیز آمده که «شاکر منسی عبید حسون الدعمی» در پی  انفجار بمب حین انجام وظیفه در صحرای حدفاصل استان‌های کربلا و الانبار به شهادت رسیده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار