کد خبر: 1159264
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴
دیدار فینال لیگ برتر هندبال در شرایطی با قهرمانی سپاهان به پایان رسید که جنجال تماشاگران این تیم و هواداران شاملی این مسابقه را تحت تاثیر خود قرار داد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، فینال سی و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان عصر امروز بین دو تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در تالار هندبال تهران پیگیری شد.

در پایان نیمه اول نماینده کازرون و نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا در حالی که در این بازی از الله کرم استکی ستاره خود به دلیل شکستگی دست بهره نمی‌برد، با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ برنده از زمین به رختکن رفت.

دقایق پایانی این بازی تنش زیادی برای کسب پیروزی بین مربیان و شاگردان تیم شاملی روی نیمکت وجود داشت و دیسکالیفه‌های دو دقیقه‌ای داور وضعیت این تیم را بهم ریخته کرده بود.

در پایان نیمه نخست، وقتی بازیکنان تیم سپاهان در حال رفتن به رختکن بودند از سوی تماشاگران نیروی زمینی مورد فحاشی و اعتراض قرار گرفتند.

حتی ووسلین سرمربی تیم ملی و سپاهان هم از تماشاگران شاملی درخواست کرد آرام باشند.

به دنبال ادامه بداخلاقی تماشاچیان، درگیری در زمین رخ داد و متعاقب آن هواداران سپاهان نیز با پرتاب بطری آب به وسط زمین جو تالار هندبال را بهم ریختند. ادامه این روند منجر به تذکر سر داور به طرفداران هر دو تیم و اخطار در صورت تکرار و خروج از سالن گردید.

اما این پایان کار نبود و هنگامی که بازی با قهرمانی تیم سپاهان تمام شد، درگیری‌ها ادامه یافت. این بار بعضی از تماشاگران که به نظر می‌رسید هوادار شاملی هستند در بیرون از سالن اقدام به پرتاب سنگ و اشیا کردند و شیشه‌های تالار هندبال در قسمتی که تماشاگران سپاهان حضور داشتند را شکستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار