کد خبر: 1158316
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
در مراسم استقبال رسمی از ناوگرو‌ه ۸۶ ارتش؛
دریادار «ایرانی» با بیان اینکه فرزندان ملت ایران در ناوگروه ۸۶ توانستند فرهنگ غنی ایرانی را به دنیا مخابره کنند، گفت: دشمنان بدانند که ایران اسلامی انزواپذیر نیست و هرگز منزوی نخواهد شد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از دفاع پرس، امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم استقبال رسمی از ناوگرو‌ه ۸۶ نداجا که با عنوان «جشن بزرگ اقتدار» در بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: بر خود فرض می‌دارم از طرف خود و همرزمانم به جهت پیام امیدبخش مقام معظم رهبری نهایت قدردانی را از محضر مبارک داشته باشم.

امیر ایرانی با بیان اینکه امروز حامل خبری مهم برای مردم عزیزمان هستیم، افزود: نیروی دریایی راهبردی ارتش عمق راهبردی و آینده‌نگری در قدرت دریایی توأم با حوزه نفوذ و هویت منطقه‌ای خود را تثبیت کرده و گسترش داده است.

فرمانده نداجا گفت: فرزندان عزیز ملت ایران در نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اذن ولی امر زمان، مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا برای اولین بار در تاریخ ایران با بکارگیری دانش‌های نوین و حرکت بر لبه دانش و فناوری ضمن تأمین امنیت دریایی با هدف ارسال پیام صلح و دوستی با انجام ۲۱۳ روز دریانوردی عملیاتی و دریانوردی سبز با ناوشکن تمام‌ایرانی جمهوری اسلامی ایران «دنا» و پایگاه شناوری جمهوری اسلامی ایران «مکران» در پهنای اقیانوس حضور یافتند تا اثبات کنند که ایران و ایرانی انزواگریز و تحریم‌ناپذیر است.

وی ادامه داد: نیروی دریایی ارتش علی‌رغم هندسه ترسیمی دشمن با اضلاع توطئه، تحریم و تهدید، مسیر انقلابی خود را در راستای توسعه همه‌جانبه و پایدار کشور با تقویت ارتباط با ملل جهان ادامه می‌دهد.

دریادار ایرانی اضافه کرد: کارکنان این ناوگروه از ۲۹ استان با ترکیب جمعیتی از اقوام مختلف و گویش‌های گوناگون بر روی عرشه ناوگروه و به‌ویژه عرشه پرافتخار ناوشکن تمام‌ایرانی دنا با اقتدار مثال‌زدنی دور دنیا را با انجام دریانوردی سبز طی کردند و با دعای خیر ملت شریف به دستاوردهای علمی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی دست یافتند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه فرزندان ملت ایران توانستند فرهنگ غنی ایرانی را به دنیا مخابره کنند، عنوان کرد: بی‌شک نظم تک‌قطبی جای خود را به نظم چندقطبی داده است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی جایگاه خود را در این تغییر نظم حفظ کرده، در این عرصه پیشرو است و برگی زرین را برای اولین بار در تاریخ ایران و جهان اسلام رقم زد.

امیر ایرانی گفت: نیروی دریایی ارتش افتخاری فراموش‌نشدنی را رقم زد و برگ زرین و افتخاری عظیم را برای اولین بار در تاریخ ایران زمین و جهان اسلام ثبت و ضبط کرد که این موفقیت را به ملت عزیز و شهیدپرور کشورمان و تمام مسلمانان می‌کنند و کلام آخر دشمنان باید بدانند و بفهمند کشور ایران و تک‌تک ایرانی‌ها هرگز منزوی نمی‌شوند و ایران اسلامی و ایران مقتدر؛ ایرانی انزواگریز و تحریم‌ناپذیر است.

فرمانده نداجا در پایان خاطرنشان کرد: از حضور همه مهمانان عزیز و به‌ویژه مقامات بلندپایه کشوری و لشکری که جشن اقتدار ملی را امروز مزیّن کرده‌اند، نهایت تقدیر و تشکر را از طرف خود و همرزمان و خانواده‌های عزیز و صبورشان دارم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر