کد خبر: 1158265
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶
همانطور که در پیش بینی هفتگی گفته شد بیشتر شاهد تعادل در بازار همراه با نوسانات بالا و پایین در روز‌های مختلف بازار خواهیم بود.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، علی فراقی کارشناس بازار سرمایه درباره آخرین وضعیت بازار سرمایه گفت: با توجه به رفتار معاملاتی روز شنبه و خصوصاً نحوه معاملات در زمان‌های پایانی آن انتظار می‌رود شاهد شروع حرکتی نماد‌ها از سمت عرضه قدرتمند‌تر به سمت شکل گیری تقاضای نسبی در بازار بوده و همانطور که در پیش بینی هفتگی گفته شد بیشتر شاهد تعادل در بازار همراه با نوسانات بالا و پایین در روز‌های مختلف بازار باشیم.

این کارشناس افزود: هرچند هیچکدام از سمت‌های عرضه و تقاضا با قدرت بالایی توان پاسخگویی قدرتمندی نداشته باشند و این مورد باعث تعادل و جریان حرکتی آرام بازار باشد و پیش بینی می‌شود گزارش‌های کدال وضعیت نوسان مثبت، منفی و یا پرقدرت بازار در این هفته را مشخص کند و طبیعتاً برخی از نماد‌هایی که با گزارش‌های عالی راهی کدال شده‌اند می‌توانند به صورت پر تقاضا و صف خرید معامله شوند.

فراقی گفت: اگر بازار به گزارش‌ها در این مدت زمان توجه نکند قطعاً در ماه‌های آینده این گزارش‌های تأثیر خود را داشته و جهت دهی خوبی به سرمایه گذاران خصوصاً سرمایه گذاران بزرگ‌تر بازار از لحاظ قدرت نقدینگی خواهد داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار