کد خبر: 1156900
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
هواپیمایی ماهان یکی از ایرلاین های معتبر و درجه یک ایران بوده که در آن امکان خرید بلیط هواپیما برای مسیرهای متعدد داخلی و خارجی در پروازهای بیزینس و اکونومی وجود دارد.

کلاس پروازی بیزینس یکی از کلاس های چهارگانه بوده که خدمات متفاوتی در طول پرواز دارد. در حال حاضر فروش بلیط هواپیما برای کلاس بیزینس در ایرلاین های متعدد داخلی انجام می شود که هواپیمایی ماهان یکی از آن هاست. بلیط پرواز بیزینس کلاس ماهان، در برخی مسیرهای داخلی و مسیرهای خارجی ارائه می شود که هر کدام از آن ها دارای امکانات متفاوتی است.

خدمات پرواز بیزینس کلاس ماهان ایر شامل چه مواردی است؟

بطور کلی با خرید بلیط هواپیما ماهان برای کلاس بیزینس، خدمات بهتری نسبت به کلاس اکونومی دریافت خواهید کرد. در پرواز بیزینس ماهان خدمات رفاهی و سرگرمی و همچنین اینترنت در طول پرواز ارائه می شود. برخی از تفاوت های کلاس بیزینس ماهان و کلاس اکونومی در جدول زیر بررسی شده است:

پرواز بیزینس ماهان

پرواز اکونومی ماهان

عرض صندلی بیشتر

صندلی های کوچکتر

فاصله بیشتر بین صندلی

صندلی ها به یکدیگر نزدیک است

بار مجاز تا 45 کیلوگرم است

بار مجاز تا 30 کیلوگرم است

سرو غذاهای ویژه

سرو غذاهای معمولی

 

صندلی راحت در بیزینس کلاس ماهان

یکی از خدمات رفاهی در بیزینس کلاس ماهان ایر، صندلی های راحت با عرض بیشتر بوده که فاصله صندلی ها نیز از یکدیگر بیشتر است. این صندلی ها قابلیت خم شدن بیشتری دارند که می توانید روی صندلی دراز بکشید. علاوه بر این فاصله صندلی ها از صندلی روبه رو و صندلی کناری بیشتر است که می توانید بدون مزاحمت برای دیگران، امور خود را در طول پرواز انجام دهید.

 

تعداد بازدید : 777

پذیرایی در پرواز بیزینس کلاس ماهان

از خدمات ویژه هر کلاس بیزینس امکان سرو غذاهای ویژه بوده که می توانید از طریق منوی ارائه شده توسط مهمانداران، غذای دلخواه را سفارش دهید. تمامی غذاهای ایرلاین ماهان در کترینگ ویژه این شرکت هواپیمایی آماده شده و در طول پرواز سرو می شود. این غذاها شامل انواع غذای فرنگی و ایرانی بوده که برای ذائقه ها و مسافران در گروه های سنی مختلف، مناسب می باشند. نوع پذیرایی با توجه به مسیر پروازی، کلاس پروازی و زمان پرواز متفاوت است. برخی از غذاهایی که در پرواز بیزینس کلاس ماهان ایر سرو می شود، شامل لیست زیر می باشد:

غذا‌های هندی: غذا‌های ویژه کشور هند که با دستور پخت متفاوت از گوشت بره تهیه می‌شوند.
غذا‌های دریایی: تهیه غذا‌ها با دستور پخت محلی
غذای کودکان: غذا‌هایی بدون گوشت استخوان دار، ماهی، خشکبار و چاشنی هستند.
غذا‌های گیاهی: غذا‌های گیاهی همراه با محصولات لبنی
غذا‌های ویژه افراد دیابتی: بدون چربی و با کالری کم
غذا‌های فاقد لاکتوز و گلوتن

علاوه بر این امکان سفارش غذای دلخواه در ایرلاین ماهان از 36 ساعت قبل از پرواز فراهم شده است. بدین منظور پس از خرید بلیط هواپیما ماهان می توانید غذای دلخواه را نیز سفارش دهید. برخی از غذاهای خاص تنها در پروازهای خارجی ارائه می شوند.

سرگرمی های پرواز بیزینس ماهان

سرگرمی های مختلفی در پرواز بیزینس کلاس ماهان ایر ارائه می شود که مجله های گردشگری متعدد، اینترنت وای فای و تماشای فیلم برخی از آن هاست. در طول پرواز می توانید با تلویزیون 42 اینچ نصب شده در کابین هواپیما می توانید فیلم های سینمایی و فیلم برخاست و فرود هواپیما را مشاهده کنید. همچنین از جدیدترین سرگرمی های داخل پرواز بیزینس ماهان، ارائه اینترنت وای فای است که هر مسافر می تواند مدت زمان مشخصی با موبایل یا لپ تاپ به اینترنت وصل شود.

مهمانداران با تجربه و زبده

مهمانداران هواپیمایی ماهان با پشت سر گذاشتن دوره های مختلف، ضمن برخورد مناسب با مسافران، مشکلات و مسائل مسافران را در اسرع وقت برطرف می کنند. کلاس های تجاری ماهان دارای مهماندارن اختصاصی هستند که تنها به امور این مسافران رسیدگی می کنند.

بار مجاز بیشتر در پروازهای بیزینس ماهان

یکی از خدمات کلاس های پروازی مسافران میزان بار مجاز بیشتر است. با رزرو بلیط خارجی بیزینس ماهان هر مسافر می تواند تا 45 کیلوگرم بار چمدان همراه داشته باشد. این میزان برای پروازهای داخلی برای هر مسافر، 25 کیلوگرم است. همچنین به ازای هر نوزاد می توان 10 کیلوگرم بار بیشتر همراه داشت. علاوه بر این مسافران می توانند در پروازهای بیزینس داخلی و خارجی، 7 کیلوگرم بار همراه با خود داخل کابین هوایپما همراه داشته باشند.

اولویت مسافران در سوار شدن به هواپیما

مسافرانی که بلیط بیزینس کلاس ماهان ایر را رزرو می کنند در اولویت سوار شدن به هواپیما قرار دارند. پس از حضور در فرودگاه و دریافت کارت پرواز، ابتدا مسافران کم توان و سپس مسافران کلاس بیزینس سوار شده و سپس سایر مسافران سوار هواپیما می شوند. همچنین هنگام پیاده شدن نیز اولویت با مسافران بیزینس می باشد.

پرواز بیزینس کلاس ماهان داخلی چگونه است؟

پروازهای بیزینس کلاس ماهان در مسیرهای پر تردد مانند تهران مشهد و بالعکس، تهران کیش، تهران شیراز و چندین مسیر دیگر ارائه می شود. خدمات ارائه شده در این کلاس ها شامل موارد ذکر شده بالا است که می توانید پروازی راحت و خاطره انگیزی را با ماهان تجربه کنید.

بیزینس کلاس ماهان ایر در پروازهای خارجی

پروازهای بیزینس کلاس ماهان ایر در مسیرهای خارجی متعدد مانند تهران استانبول، تهران دبی، تهران آنکارا، تهران مسکو و همچنین تهران اربیل ارائه می شود. در کلاس بیزینس ماهان پروازهای خارجی علاوه بر موارد بالا، خدمات دیگری از جمله منوی غذایی متنوع تر، سیستم پخش موزیک و ویدئوی اختصاصی مسافر،  امکان خرید کالاهای برند در هواپیما، ارائه کیف حاوی ملزومات بهداشتی و پتو و بالش ضدعفونی شده نیز به مسافران اهدا می شود. کودکان نیز از هواپیمایی ماهان هدیه ای برای سرگرمی در طول پرواز دریافت می کنند که می توانند به عنوان یادگاری همراه داشته باشند.

قیمت بلیط بیزینس کلاس ماهان

قیمت بلیط بیزینس کلاس ماهان نسبت به کلاس اکونومی بیشتر است. قیمت بلیط بیزینس با توجه به نوع پرواز و فاصله مبدا و مقصد با یکدیگر متفاوت است. بطور مثال در اردیبهشت 1402 قیمت بلیط بیزینس تهرام مشهد، برابر 1.885.000 تومان است. قیمت این بلیط در مسیر تهران استانبول به 15 میلیون تومان می رسد. علاوه بر این زمان خرید بلیط هواپیما و سن مسافر نیز در قیمت بلیط بیزینس کلاس ماهان ایر موثر است.

 

این مطلب تبلیغاتی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار