کد خبر: 1155474
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از یک میلیون عدد لوازم بهداشتی قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ کارآگاه هدایت بهرامی توضیح داد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأمورین این پلیس موفق به کشف محل دپوی کالای قاچاق در محدوده شهرری شدند.

وی عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص گردید مقادیری کالای خارجی قاچاق در انباری در شهرستان ری شهرسنگ تخلیه و دپو گردیده که به وسیله خودروهای شوتی کالای خارجی را به این مکان منتقل و سپس به وسیله وانت به بازار ارسال می‌کند.

سرهنگ بهرامی افزود: مأمورین این پلیس محل موصوف را بازرسی که مشخص گردید محل یک باب انبار کالای بازرگانی عمومی بوده و مقادیری ژیلت دورتو در محل دپو و فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی بوده و کالاها در سامانه انبارها نیز ثبت نشده است.

این مقام انتظامی افزود: کالاها شامل تعداد ۱.۷۶۰.۰۰۰ عدد ژیلت دورتو محصول کشور ویتنام بوده که پرونده قضائی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: ورود کالای قاچاق و ارز به کشور باعث ورشکستگی کارخانجات و بیکار شدن کارگران ایرانی می‌گردد. لذا از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار