کد خبر: 1148963
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۶
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۲۱ تن خشکبار قاچاق خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را بیش از ۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، سرهنگ کارآگاه "هدایت بهرامی" گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی، ماموران این پلیس به دست آوردند راننده یک دستگاه خودروی کامیون تحت پوشش انتقال بار قانونی، اقدام به تهیه کالای قاچاق از سایر استان‌های مرزی کرده است و با استفاده از محور مواصلاتی بزرگراه "آزادگان" تهران در حال انتقال کالای قاچاق به انباری در محدوده خیابان "فداییان اسلام " می‌باشد.

وی افزود: ماموران با کنترل تردد خودرو‌های عبوری، خودروی متهم را در بزرگراه "ساوه به آزادگان" مشاهده و مراقبت‌های ویژه پلیسی را آغاز و در یک عملیات پلیسی موفق شدند خودروی مذکور را در ابتدای وروردی به بزرگراه آزادگان متوقف کنند.

سرهنگ بهرامی با بیان اینکه متهم با ارائه بارنامه عدس ایرانی مدعی بود که در حال حمل عدس ایرانی به جنوب تهران می‌باشد ادامه داد: در بررسی‌های بیشتر از این خودرو ۹ هزار و ۵۱۲ کیلوگرم بادام، یک هزار و ۳۴۰ کیلوگرم مغز گردو، ۱۰ هزار و ۳۵۰ کیلو گرم عدس خارجی فاقد بارنامه و مجوز‌های قانونی کشف شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند، اضافه کرد: اغلب کالا‌های قاچاق ورودی به کشور فاقد کیفیت و استاندار لازم می‌باشند و سلامت مصرف کنندگان را به مخاطره می‌اندازند لذا از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار