کد خبر: 1154087
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر گفت: هر یک از اعضای ادوار گذشته شورای شهر اسلامشهر ظرفیت بزرگی در شهر بوده و پتانسیل های ملی هستند.
محمدرضا عباسی

 محمد مهدی سلیمی رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر، در آیین گرامیداشت روز ملی شوراهای شهر و روستا که با حضور فرماندار و شهرداراسلامشهر و اکثریت اعضای شورا در ادوار گذشته برگزار شد، با تبریک این روز اظهار کرد: ما میراث‌دار پیشکسوتان و بزرگانی هستیم که بخشی از تاریخ شهرمان را ساخته اند و امیدوارم بتوانیم دغدغه ها و برنامه های شورای ادوار گذشته را ادامه دهیم و به ثمر برسانیم.
وی افزود: امروز برای یکایک اعضای شورای شهر اسلامشهر در دوره ششم روز پر خیر و برکتی است و توفیق داریم که از زحمات کسانی که شبها و روزهای سختی را برای تعالی اسلامشهر پشت سر گذاشتند تا ما در آرامش و آسایش در شهر زندگی کنیم، تقدیر نماییم.
رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر با اشاره به اینکه باید قدردان زحمات شورا در ادوار گذشته باشیم، تاکید کرد: امیدوارم با همین وحدت و هم افزایی و یکدلی بتوانیم هم برای شهرمان و به تبع آن برای کشورمان موثر باشیم و در حقیقت همه ما در کنار هم معنا پیدا می کنیم.
سلیمی ادامه داد: هر یک از اعضای شورا های ادوار گذشته ظرفیتی بزرگ در شهر هستند و پتانسیل ملی دارند و صاحب اثر در فرا شهرستانی و فرا استانی اند و پیشکسوت در مدیریت راهبری هستند.
وی با قدردانی از حضور اعضای دوره اول تا ششم شورای اسلامی شهر اسلامشهر در این مراسم خاطرنشان کرد: امروز مفتخریم که در این جمع وزین و ارزشمند حضور داریم و امیدوارم بتوانیم اتفاقات خوبی را برای کشور رقم بزنیم و موجب تعالی کشورمان شویم.
گفتنی است در پایان به رسم یادبود با تقدیم هدایایی از شورای ادوار گذشته تجلیل شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر