کد خبر: 1149402
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲
سرپرست معاونت امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۱ هزار و ۲۰۰ نفر در قالب ۲۸۰ کاروان از طریق مرز‌های زمینی و هوایی راهی عتبات عالیات شده اند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از صدا و سیما، حمیدرضا محمدی افزود: از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۱۲ هزار نفر برای اعزام در ایام ماه مبارک رمضان در سامانه عتبات سازمان حج و زیارت نام نویسی کرده که بخشی از آن‌ها به عتبات عالیات اعزام شده اند.

وی با بیان اینکه سفر‌های امسال به دلیل تقارن با ماه مبارک رمضان تغییراتی در خصوص مدت زمان اقامت دارد، اظهار داشت: برهمین اساس سفر‌های اعزامی برای زیارت ائمه اطهار در عراق در قالب ۶، ۷، ۸، ۹، ۱۰ و ۱۴ شب برنامه ریزی و اعمال می‌شود.

محمدی با اشاره به اینکه سفر‌های با اقامت ۱۴ شب بنا به درخواست زائران برای استان‌های یزد و کرمان در نظر گرفته شده است، افزود: اعزام زائران استان یزد به صورت هوایی و استان کرمان در قالب زمینی و هوایی انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه هزینه‌های اعزام زائران به عتبات عالیات نسبت به ایام نوروز ۱۵ درصد کاهش دارد، افزود: هزینه اعزام ۱۴ شب از فرودگاه یزد به عتبات عالیات با توجه به مدت اقامت و کیفیت و نوع ارائه خدمات حدود ۱۷ میلیون تومان است.

به گفته محمدی، اعزام هوایی از مبدا تهران به عتبات عالیات نیز با اقامت ۶ و ۷ شب بنا به نوع ارائه خدمات و هتل محل اسکان ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تا ۱۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان هزینه خواهد داشت.

سرپرست معاونت امور عتبات سازمان حج اظهار داشت: برهمین اساس برای سفر‌های زمینی در قالب ۶ و ۷ شب از مبدا تهران هزینه در نظر گرفته شده از ۴ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان تا ۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان بنا به نوع درخواست زائران و کیفیت ارایه خدمات مورد نظر هزینه خواهد داشت.

وی ادامه داد: البته بنا به تقاضای چند گروه نیز که از امکانات و کیفت بالاتری در قالب اسکان و ... برخوردار بودند مبالغ هزینه از ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تا ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار