کد خبر: 1145557
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: کنکور تیرماه ۱۴۰۲ براساس همان رویه اعلامی قبلی یعنی با تأثیر قطعی معدل و بدون دروس عمومی برگزار خواهد شد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، رضا حاجی‌پور سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز یکشنبه ۲۱ اسفند این کمیسیون، اظهار کرد: امروز میزبان رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور و رئیس سازمان سنجش آموزش و پرورش و نمایندگان آموزش و پرورش بودیم و «طرح یک فوریتی الحاق یک ماده به قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی» بررسی شد.

وی افزود: کنکور تیر ماه ۱۴۰۲ براساس همان رویه قبلی برگزار می‌شود در واقع معدل بر روی نتیجه کنکور تأثیر قطعی داشته و هچنین کنکور بدون دروس عمومی برگزار خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس ادامه داد: در ادامه این جلسه نقطه نظرات حاضران در جلسه درباره میزان تأثیر قطعی معدل براساس میزان محرومیت هر منطقه و بازگشت دروس عمومی به کنکور مطرح و مقرر شد این موارد در کمیته آموزش عالی کمیسیون مورد بررسی قرار گیرد.

حاجی‌پور در پایان گفت: مقرر شد وزیر آموزش و پرورش جهت پاسخگویی به گلایه معلمان نسبت به نحوه رتبه‌بندی انجام شده از سوی هیأت‌های ممیزه مواردی، در کمیسیون آموزش حاضر شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار