کد خبر: 1145212
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴
قدرت‌الله ایزدی درباره‌ی حضورش در تلویزیون که قرار است یادآور سال‌های دور «رشید» باشد، چنین گفت: امیدوارم خنده‌ای بر لبان مخاطبان بیاورم. هنوز هم که بعد از بیش از ۴۰ سال کار می‌بینم که مردم دوستم دارند، خداراشکر می‌کنم.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایسنا - ایزدی درباره‌ی همکاری جدید خود با تلویزیون که به ساخت تله‌تئاتری در شبکه نسیم انجامیده و قرار است در نوروز از این شبکه پخش شود، توضیح داد: این کار حدودا ۱۴ قسمت است و برای ایام نوروز در شبکه نسیم ساخته می‌شود. کار طنز و تله‌تئاتری است که همراه با تماشاگران اجرا می‌شود و دکور مجزایی دارد.

قدرت الله ایزدی که در اصفهان زندگی می‌کند، این روز‌ها برای ساخت این نمایش نوروزی در تهران حضور یافته است.

او با بیان اینکه همکاری‌اش با تلویزیون از سال‌های گذشته ادامه داشته، درباره‌ی این تله‌تئاتر توضیح داد: این کار جدید توسط احمدرضا معتمدی کارگردانی می‌شود. ایشان کارهایی، چون «دیوانه‌ای از قفس پرید»، «آلزایمر» و ... را با سطح بالایی ساخته است و حالا هم این‌کار را پذیرفته که امیدواریم با تماشای آن مردم کمی از ناراحتی و افسردگی نجات پیدا کنند و بخندند.

وی درباره‌ی کاراکتر خود در این تله‌تئاتر گفت: قرار است در این کار، همان کاراکتر رشید را بازی کنم. این مجموعه از ابتدای عید روی آنتن می‌رود که امیدواریم مورد استقبال مردم قرار بگیرد و خنده‌ای بر لبانشان بیاورم. هنوز هم که بعد از بیش از ۴۰ سال می‌بینم که مردم دوستم دارند خداراشکر می‌کنم و این خیلی مهم است.

این بازیگر درباره آرزوی خود برای سال جدید نیز گفت: آرزویم این است که مردم در درجه اول سالم باشند و ناامید نباشند. دعا کنند هر چه سریع‌تر گرانی کمتر شود. نگران نباشید وضعیت ان‌شاءالله خوب می‌شود.

او که پیشتر با سروش صحت در سریال «شمعدونی» همکاری داشت، در سریال جدید این کارگردان نیز به ایفای نقش پرداخته است.

به گفته‌ی ایزدی، این سریال با عنوان «مگه تموم عمر چند تا بهاره» به تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان است که در نوبت پخش قرار دارد و قرار است از خرداد ماه از شبکه نمایش خانگی منتشر شود.

تله‌تئاتر «آقا رشید» به کارگردانی احمدرضا معتمدی برای پخش از تلویزیون تولید می‌شود.

در اواخر دهه ۷۰ و اوایل دهه ۸۰، مجموعه طنزی با محوریت شخصیتی به نام آقا رشید از تلویزیون پخش می‌شد. این مجموعه در مرکز اصفهان تولید می‌شد و قدرت‌الله ایزدی بازیگر نقش آقا رشید بود که توانست در مدت پخش سریال محبوبیت بسیاری میان مردم کسب کند. پس از گذشت چندین سال، احمدرضا معتمدی تصمیم گرفته است این مجموعه طنز‌ها را با حضور قدرت الله ایزدی مورد واکاوی و پژوهش قرار دهد. به همین منظور به تازگی تله‌تئاتری را کلید زده است که قرار است از تلویزیون پخش شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار