کد خبر: 1145142
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه تولید هواپیمای یاسین باعث بومی‌سازی حوزه آموزش خلبانی شده خاطرنشان کرد: استفاده از هواپیمای یاسین باعث می‌شود تا دوره آموزش‌ها کامل‌تر و کوتاه‌تر شود.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از  فارس، امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش صبح امروز(شنبه ۲۰ اسفندماه) در مراسم افتتاح سالن تولید و رونمایی از نخستین نمونه فروندِ تولید معیار و عملیاتی جت آموزش پیشرفته یاسین، گفت: جا دارد که از تلاش های وزارت دفاع در ساخت هواپیمای آموزشی یاسین تشکر کنم و خدا را شاکرم چون امروز یک روز خوب برای نیروی هوایی است.

وی افزود: در زمان گذشته، آموزش‌های نیروی هوایی ارتش در خارج از کشور انجام می شد. نیروی هوایی نخستین محلی بود که مورد تحریم‌های ظالمانه قرار گرفت و باعث شد نتوانیم آموزش های خلبانان خود را در خارج از کشور انجام دهیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش بیان کرد: امروز یک روز بسیار خوب برای ما است و افتخار می کنیم هواپیمای جت آموزشی به عنوان یکی از ارکان مهم آموزش خلبانان ما، بومی شده است. 

امیر واحدی با بیان اینکه تولید هواپیمای یاسین باعث بومی سازی حوزه آموزش خلبانی شده است، خاطرنشان کرد: استفاده از هواپیمای یاسین باعث می شود تا دوره آموزش ها کامل تر و کوتاه تر شود و در آینده نزدیک هواپیمای شکاری که کوثر باشد نیز می تواند باعث ارتقای توان دفاعی کشورمان ‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر