کد خبر: 1136421
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸

معرفی نزدیکترین هتل ها به فرودگاه تبریز

رپورتاژ آگهی/ تبریز یکی از زیباترین شهر‌های ایران با جاذبه‌های گردشگری و توریستی فراوان است. به همین دلیل رزرو هتل تبریز برای جمعیت زیادی از مسافران که هر سال به این شهر سفر می‌کنند، اهمیت بالایی داشته و یک دغدغه مهم است. این که چه هتلی بگیریم و یا کدام هتل بهتر است، تا حدی به تبلیغات هتل‌ها بستگی دارد، اما بخش مهم داستان مربوط به دسترسی هتل به مراکز مهم شهر و یا جاذبه‌های مهم آن است؛ بنابراین با توجه به هدف خود از سفر، باید یک هتل مناسب را انتخاب کنید تا دسترسی مناسبی به بخش‌های مختلف شهر داشته باشید. در این مطلب با هتل‌های تبریز در نزدیکی فرودگاه آشنا شوید.

هتل های نزدیک به فرودگاه تبریز

تبریز روزگاری پایتخت ایران بوده و از همین رو، آثار معماری زیادی از دوره شکوه خود به جا گذاشته است. آثاری که هم اکنون به عنوان جاذبه‌ های گردشگری تبریز شناخته می‌شوند. برای سفر به این شهر و دیدن تمام جاذبه‌های تاریخی و طبیعی آن، به چیزی در حدود ۴-۵ روز زمان نیاز دارید. از همین رو خوب است تا نسبت به رزرو هتل تبریز از قبل اقدام کرده باشید تا مشکلی از نظر اقامت در این شهر نداشته باشید. با نزدیک بودن هتل شما به فرودگاه، مشکلی از بابت جابه جایی نخواهید داشت.

دور بودن هتل از فرودگاه همیشه مسئله ای است که به یک دغدغه بزرگ در مقصد تبدیل می‌شود. خیلی از مسافران تجربه جا ماندن از پرواز و دیر رسیدن به فرودگاه را داشته اند و دلیل آن مسافتی است که هتل تا فرودگاه دارد. اما در شهر بزرگ و زیبای تبریز، خیلی از هتل های خوب و با کیفیت در نزدیکی فرودگاه واقع شده اند و با خیال راحت می توانید این هتل ها را برای داشتن یک اقامت راحت و بدون دغدغه انتخاب کنید. اما هتل های تبریز نزدیک به فرودگاه کدامند؟

هتل کایا لاله پارک تبریز

برای رزرو هتل تبریز یکی از بهترین انتخاب ها، هتل لاله پارک است. هتلی پنج ستاره با امکانات عالی که البته با قیمت‌های بسیار مناسبی نیز ارائه می‌شود. اکثر کسانی که در این هتل اقامت کرده‌اند، به برخورد حرفه‌ای و محترمانه کارکنان هتل، امکانات لوکس و مدرن آن اشاره کرده‌اند.

معرفی نزدیکترین هتل ها به فرودگاه تبریز
این هتل در کنار خدمات و امکانات با کیفیتی که ارائه می‌دهد، فضای زیبایی داشته و بخش ورودی هتل با یک استخر و آب نمای زیبا مزین شده است. هتل لاله پارک همچنین دسترسی مناسبی به فرودگاه و جاذبه‌های گردشگری تبریز دارد. موقعیت و امکانات هتل پارک تبریز از هر نظر عالی است، بنابراین با انتخاب این هتل و اقامت در آن دغدغه ای در خصوص دسترسی به مراکز مهم شهر نخواهید داشت.

هتل گسترش از بهترین هتل ‌های تبریز

گسترش یکی از بلندترین ساختمان‌ های تبریز است که در حدود ۵۰ سال پیش توسط مهندسان خارجی طراحی و ساخته شد. هتلی ۴ ستاره که نمای بسیار زیبایی از شهر تبریز پیش روی شما به نمایش می‌گذارد. هتل گسترش در مجموع با ۱۴۰ اتاق آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران است. امکانات هتل گسترش تبریز برای داشتن یک اقامت راحت و بدون دغدغه عالی به نظر می‌رسد، علاوه بر آن، این هتل فاصله کمی با فرودگاه تبریز دارد، بنابراین اگر قصد سفر شما کاری و تجاری است و نزدیک بودن به فرودگاه اهمیت بالایی برای شما دارد، این هتل را انتخاب کنید.

هتل دریا تبریز

یکی دیگر از هتل های تبریز که در نزدیکی فرودگاه واقع شده، هتل دریا نام دارد. این هتل با 104 اتاق آماده پذیرایی از مسافران است. هتل دریا علاوه بر فرودگاه، دسترسی مناسبی به مراکز خرید از جمله بازار بزرگ تبریز و اماکن دیدنی و تاریخی همچون خانه مشروطه و مقبره الشعرا دارد.

از مهمترین مزیت های این هتل موقعیت جغرافیایی خوب آن است که هم به جاذبه های گردشگری، هم به مراکز خرید، هم به فرودگاه و دیگر مراکز مهم شهری، دسترسی راحتی دارید. لازم به ذکر است کههتل دارای سالن غذاخوری و بوفه شبانه روزی بوده و با انواع غذاها از میهمانان پذیرایی می‌کند.

هتل آذربایجان

اگر دوست دارید تا در هتلی اقامت کنید که فاصله کمی با فرودگاه داشته باشید، هتل آذربایجان تبریز را انتخاب کنید. این هتل حدود 10 دقیقه با فرودگاه بین المللی تبریز فاصله داشته و از نظر امکانات و موقعیت قرار گیری عالی است.

گفتنی است که هتل دو ستاره آذربایجان تبریز یکی از قدیمی ترین هتل های این شهر بوده که در سال ۱۳۴۵ به بهره برداری رسید و برای آخرین بار در سال ۱۳۷۳ بازسازی شد. این هتل هم اکنون با مجموع ۴۷ فضای اقامتی شامل اتاق و سوئیت میزبان میهمانان است. هتلی که هم از نظر قیمت، هم از نظر امکانات و هم از نظر موقعیت قرارگیری، انتخابی مناسب برای مسافران تبریز محسوب می شود.

هتل اهراب و هتل آزادی تبریز

از دیگر هتل های تبریز که در فاصله ای نزدیک به فرودگاه واقع شده اند، باید به هتل اهراب تبریز و هتل آزادی اشاره کرد. موقعیت مکانی هتل آزادی تبریز و امکانات این هتل، شما را برای اقامت در آن مجاب می کند. در هر صورت، انتخاب شما هر هتلی که باشد، می توانید وارد وب سایت فلای تودی شوید و در میان هتل های داخلی، هتل مورد نظر خود را وارد کنید.

معرفی نزدیکترین هتل ها به فرودگاه تبریز

رزرو ارزانترین هتل های تبریز در فلای تودی

فلای تودی بهترین قیمت ها را برای خرید بلیط هواپیما تبریز و رزرو هتل تبریز در اختیار شما قرار می دهد، می توانید لیست اتاق های موجود به همراه قیمت و امکانات را مشاهده کرده و مناسب ترین انتخاب را داشته باشید. برای رزرو هتل های تبریز کافی است پس از ورود به این سایت به بخش هتل داخلی رفته، مقصد، تاریخ، تعداد نفرات و اتاق را وارد کنید. به این ترتیب تمام هتل های تبریز که در تاریخ موردنظر شما در دسترس قرار دارند به همراه کامل‌ترین جزئیات به شما نمایش داده خواهد شد. به راحتی با مقایسه قیمت و امکانات هتل ها می‌توانید گزینه دلخواه خود را انتخاب کرده و با پرداخت هزینه، واچر هتل را به صورت آنی دریافت کنید.

این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار