کد خبر: 1121175
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷

رپورتاژ آگهی/ خودکار تبلیغاتی می‌تواند یک هدیه پرطرفدار و ماندگار برای مخاطبان و مشتریان باشد. در واقع این مشتریان می‌توانند از گروه‌های مختلف جامعه انتخاب شده باشند.

تبلیغات ارزان و موثر با خودکار تبلیغاتی

هر نوع کسب و کاری با هر درجه اهمیت و محبوبیت نیاز به تبلیغات مستمر دارد. این کار کمک می‌کند تا کسب و کارها جایگاه واقعی خود را در میان کاربران و مشتریان به دست آورند و موقعیت خود را به شکل مناسبی حفظ کنند. برای تبلیغات در تجارت از روش‌های مختلف کمک گرفته ‌می‌شود. هر چند که بیشتر صاحبان برند و مدیران شرکت ها ترجیح ‌می‌دهند، روش‌های کم هزینه را برای تبلیغات استفاده کنند. 
خودکار تبلیغاتی می‌تواند نیازهای صاحب برند و کسب و کار را به‌خوبی پوشش دهد و روش مناسبی برای تبلیغ محصولات و خدمات آن‌ها باشد.

چرا خودکار تبلیغاتی بهترین انتخاب است؟‌

خودکار فلزی تبلیغاتی یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی در بین صاحبان برندها و مشتریان آن ها است. در واقع خودکار‌ها شیوه تبلیغاتی سریع و ارزانی هستند که می‌توانند بسیاری از مشتریان بالقوه را به حالت بالفعل درآورند. شاید در نگاه اول بهره‌مندی از خودکار فلزی تبلیغاتی به‌عنوان یک ابزار تبلیغاتی چندان مهم و کاربردی در نظر گرفته نشود. با این وجود تجارب و شواهد نشان می‌دهد که این ابزار تبلیغاتی علیرغم بهینه و ارزان بودن، می‌تواند تاثیر مفید و سازنده‌ای در ذهنیت مخاطبان شما داشته باشد.

معرفی برند

یک کسب و کار برای رشد، پیشرفت، ترقی و محبوبیت در میان مشتریان نیاز به معرفی برند دارد. ضمن اینکه باید ذهنیت مثبت و سازنده‌ای را در رابطه با کیفیت محصولات و خدمات برای مشتریان ایجاد کند. در این صورت رابطه مشتری و برند به شکل پایدار حفظ خواهد شد. البته با توجه به موقعیت بازار نیاز به ترفند‌های مختلف مدیریتی و تبلیغاتی برای حفظ جایگاه برند در نظر مشتری احساس ‌می‌شود.

با خودکار تبلیغاتی، تبلیغات ارزان و تاثیرگذار را تجربه کنید

به وجود آوردن ذهنیت مثبت در ذهن کاربران و مشتریان

خودکار تبلیغاتی ‌می‌تواند ذهنیت قابل اعتمادی را برای کاربران شما ایجاد کند. بسیاری از افراد زمانی که این جمله را ‌می‌شنوند، تمایل دارند در رابطه با عملکرد این ابزار تبلیغاتی بیشتر بدانند. خودکار از جمله ابزار ساده نوشتاری است که به شکل روزمره در پروژه‌های مختلف فردی، جمعی، سازمانی، گروهی، اداری، خصوصی، رسمی، قانونی و غیره مورد استفاده قرار ‌می‌گیرد. بنابراین این ابزار با توجه به عملکرد و نقشی که در پروژه‌های مختلف دارد، به شکل دائم مورد استفاده است.

مقرون به صرفه و اقتصادی

زمانی که شما به کمک هدایای تبلیغاتی سعی در معرفی برند خود دارید، ‌می‌توانید خودکار را به‌عنوان یک ابزار مفید و در عین حال مقرون به صرفه انتخاب کنید.
ایده‌های تبلیغاتی می‌توانند هزینه‌های بسیاری به همراه داشته باشند. با این حال، شما به‌عنوان صاحب کسب و کار تصمیم می‌گیرید که از برند‌هایی با بیشترین تاثیر و بهترین عملکرد و کمترین هزینه استفاده کنید. این موضوع برای شرکت هایی که قصد سرمایه گزاری در هدایای تبلیغاتی را دارند سود قابل توجهی را به همراه دارد. با این شگرد تبلیغاتی، شما ‌می‌توانید بخش قابل توجهی از هزینه‌های شرکت و درآمد خود را پس انداز کنید و مبلغ ناچیزی را برای خودکار تبلیغاتی در نظر بگیرید.

رایج و در دسترس بودن

خودکار یک ابزار دائمی و همیشگی برای مشتریان و کاربران شماست. اگر ‌می‌خواهید ابزار تبلیغاتی شما همواره در معرض دید کاربران باشد و مورد توجه آن‌ها قرار بگیرد، حتماً از این ایده تبلیغاتی کمک بگیرید. چرا که اغلب افراد با توجه به موقعیت اجتماعی، فردی و کاری که دارند، از خودکار استفاده ‌می‌کنند.

تاثیرگذار

ممکن است برند حک شده بر روی بدنه خودکار در نگاه اول، آن‌ها را جذب نکند یا مورد بی‌توجهی قرار بگیرد. با این وجود، نتایج آماری نشان ‌می‌دهد که ابزارهای تبلیغاتی حتی اگر مورد توجه قرار نگیرند، به شکل ناخودآگاه بر ذهن کاربران تاثیر ‌می‌گذارند. یعنی برند حک شده بر روی بدنه خودکار ناخواسته در ذهن کاربر شما نقش ‌می‌بندد. حتی اگر خود کاربر متوجه این موضوع نباشد. چرا که این وسیله به شکل دائم، ممتد و روزمره توسط کاربران استفاده ‌می‌شود.

خودکار مدیریتی تبلیغاتی برای افراد خاص

هیچ محصول تبلیغاتی کاربرپسندتر و مقرون به صرفه‌تر از یک خودکار تبلیغاتی سفارشی نیست.
ممکن است تعجب کنید، اما چه کسی واقعاً دیگر از خودکار استفاده ‌می‌کند؟ حتی با قلم‌های مدرن موبایل و تبلت، افراد بیشتری از خودکار استفاده ‌می‌کنند. آمارها نشان ‌می‌دهد که صنعت قلم در سال 2025 به 19 میلیارد دلار در مقایسه با 15 میلیارد دلار در سال 2017 رشد خواهد کرد. 
خودکارها نه تنها به طور فزاینده‌ای در حال تبدیل شدن به اقلام شخصی هستند، بلکه در قالب اقلام تبلیغاتی نیز محبوبیت قابل توجهی پیدا ‌می‌کنند. زیرا آن‌ها ابزارهای ساده و کاربردی شرکتی هستند که به‌راحتی ‌می‌توانند لوگوی یک شرکت را در کنار خود نشان دهند.
شرکت آراگیفت سال‌ها تجربه در زمینه خودکار مدیریتی تبلیغاتی و انواع خودکارهای سفارشی دارد. این شرکت لوگو، برند و نام تجاری کسب و کار و شرکت شما را بر روی مدل‌های مختلف خودکار حک می‌کند. 

خودکار فلزی تبلیغاتی با انواع هدایای تبلیغاتی می‌توانند به مناسبت‌های مختلف به کاربران، مشتریان یا مخاطبان اعطاء شوند. 

جوایز شرکتی

هدایای تجاری یادبود

مناسبت های ملی و مذهبی

با خودکار تبلیغاتی، تبلیغات ارزان و تاثیرگذار را تجربه کنید

چرا خودکار تبلیغاتی می‌تواند بهترین روش تبلیغات باشد؟

آیا ‌می‌دانستید که 81 درصد از افراد محصولات تبلیغاتی را بیش از یک سال نگه ‌می‌دارند؟
گذشته از این موضوع قابل توجه، خودکارها ابزار ایده‌آل و مناسبی برای تبلیغات هستند.
افراد اغلب از خودکار تبلیغاتی در محل کار، مدرسه، کارگاه‌های آموزشی و عملاً در همه جا استفاده ‌می‌کنند.
خودکارهای تبلیغاتی همچنین به شما این امکان را ‌می‌دهند که اقلام تبلیغاتی خود را با هم ترکیب کنید. مثلاً خودکارهای تبلیغاتی و دفترچه یادداشت در یک رویداد رسانه‌ای با هم مورد استفاده قرار بگیرند. 

با شرکت آراگیفت، تبلیغات خود را متفاوت کنید

شرکت آراگیفت انواع خودکار تبلیغاتی فلزی و پلاستیکی شیک و رنگارنگ را برای حک برند شما در اختیارتان قرار می دهد. همچنین انواع خودکار مدیریتی تبلیغاتی و ست های قلم لوکس ما هدیه ای مناسب برای افراد خاص و سخت پسند می باشند.

در اینجا پر فروش ترین برند های خودکار آراگیفت برای هدایای تجاری آمده است:

خودکار فلزی تبلیغاتی پورتوک

خودکار مدیریتی تبلیغاتی یوروپن

 خودکار مدیریتی تبلیغاتی شیفر 

 خودکار تبلیغاتی کراس

در سایت گروه هدایای تبلیغاتی آراگیفت انواع مناسبی از خودکارها را پیدا خواهید کرد که نام برند و لوگوی شرکت شما را ماندگار خواهند کرد و با قیمتی پایین، برند شما را از طریق انواع خودکارهای باکیفیت به نمایش می‌گذارند.
شما می‌توانید خودکار فلزی تبلیغاتی را مانند یک کارت ویزیت در نظر بگیرید. در این صورت باید آن را مدام در همه جا نمایش دهید. با این حال خودکارهای تبلیغاتی می‌توانند از کارت ویزیت نیز مناسب‌تر باشند. چون کاربرد بیشتری دارند. 

مجموعه آراگیفت برای بسیاری از مشتریان شرکتی بسیار معتبر، خودکار سفارشی حکاکی کرده است. شما می‌توانید قبل از سفارش، نمونه کارهای مختلف شرکت آراگیفت را مورد بررسی و بازدید قرار دهید. مشاوران این مجموعه می‌توانند الگوها و فونت‌های درخور لوگو و برند شرکت‌تان را به شما معرفی کنند. این راهنمایی اهمیت بسیاری دارد. چون که انتخاب فونت یا مدل مناسب طراحی می‌تواند تاثیر تبلیغات را بیشتر کند. در این حالت، لوگو یا برند حک شده بر روی خودکار نیز مورد توجه کاربران و مشتریان قرار می‌گیرد. 

با خودکار تبلیغاتی، تبلیغات ارزان و تاثیرگذار را تجربه کنید

بهترین خودکار تبلیغاتی چه ویژگی‌هایی دارد؟

مسلماً طیف گسترده‌ای از خودکارهای سفارشی‌سازی شده می‌تواند هر کارفرما و صاحب برندی را دچار حیرانی و سرگردانی کند. شما برای انتخاب خودکار تبلیغاتی مناسب و شایسته، تنها باید یک موضوع را مدنظر قرار دهید. در واقع بهترین خودکار تبلیغاتی همان خودکاری است که دقیق‌ترین نمایش را از کسب و کار شما ارائه ‌می‌دهد.
برای نشان دادن خلاقیت و کاربردی بودن کسب‌وکارتان، خودکارهای تبلیغاتی را با این ویژگی‌ها انتخاب کنید:

 با ست قلم هایی که ترکیبی از ابزارهای نوشتاری هستند، نشان دهید که چگونه کسب و کارتان جدا از سایر کسب و کارهاست. این موضوع به صورت جفت کردن خودکار و خود نویس یا روان نویس و حتی قرار دادن یک خودکار تبلیغاتی در کنار دفترچه یادداشت امکان پذیر خواهد بود.

خودکارهای استایلوس که دارای یک پد تاچ در بالا یا نوک خود هستند، خودکارهای جالبی هستند که به کاربر اجازه می دهند تا از آن ها در هنگام کار کردن با تبلت و موبایل استفاده کند.

خودکارهای تخصصی برای کارهای طراحی یا گرافیک.

 خودکارهای لوکس ابزارهای تحریری آزمایش شده‌ای هستند که کیفیت و ظاهری استثنایی ارائه ‌می‌دهند. این خودکارها می‌توانند یک خودکار مدیریتی تبلیغاتی ایده‌آل باشند. 

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی نقش مفیدی در آماده‌سازی ذهنی مخاطبان و مشتریان دارند. اغلب افراد از ایده‌های تبلیغاتی کم هزینه استقبال می‌کنند. ضمن اینکه مشتریان نیز تمایل به نگهداری هدایای تبلیغاتی دارند. بنابراین انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب می‌تواند برند شما را به شکل طولانی در نظر مشتری حفظ کند. این هدایا معمولاً در انواع مختلفی از ابزارهای روتین، کوچک و قابل حمل طراحی می‌شوند. ابزارهایی که تبلیغات را در بر می‌گیرند، معمولاً رایج و در دسترس هستند. لیوان چای، کیف پول، جاکلیدی، خودکار و... می‌توانند از جمله ایده‌های تبلیغاتی باشند. نکته قابل توجه در مورد این هدایا این است که آن‌ها به شکل مستمر در معرض دید، در دسترس و مورد مصرف هستند. 

جمع‌بندی

خودکار تبلیغاتی یکی از ایده‌های ارزان، مقرون به صرفه و اقتصادی است. به کمک این ایده می‌توان برند خود را به‌خوبی به مشتریان معرفی کرد. شرکت آراگیفت طرح‌ها و مدل‌های متفاوتی از انواع خودکار را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. در نتیجه کاربران و مشتریان می‌توانند بسته به نیاز کاری و شخصی این نوع خودکارها را مورد استفاده قرار دهند. 

این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار