کد خبر: 1117924
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳
رئیس کل دادگستری استان اصفهان از بازداشت ۹ متهم در ارتباط با حادثه تروریستی خانه اصفهان خبر داد و گفت: سه نفر از این تروریست‌ها قصد فرار از کشور را داشتند.

حجت‌الاسلام اسدالله جعفری رئیس کل دادگستری اصفهان در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه تروریستی در خانه اصفهان اظهار داشت: ۹ متهم در این ارتباط تاکنون دستگیر شده‌اند.

وی با بیان اینکه کیفرخواست این افراد به سرعت صادر و به مراحل پرونده رسیدگی خواهد شد، افزود: اتهام این متهمان محاربه افساد فی‌الارض است.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با اشاره به اعترافات اولیه تروریست‌ها تصریح کرد: این افراد به صورت شبکه‌ای و باندی دست به این جنایت زدند.

وی با بیان اینکه سه نفر از این تروریست‌ها قصد فرار از کشور را داشتند، ادلامه داد: با سرعت عمل بالای نیرو‌های اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این افراد دستگیر شدند.

پیش از این روابط عمومی سپاه صاحب‌الزمان (عج)، اعلام کرده بود: در پی رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) سازمان اطلاعات سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان، عوامل تیم تروریستی حمله به مدافعان امنیت شناسایی و دستگیر شدند. این تیم متشکل از اراذل و اوباش درجه‌یک استان، دارای سابقه قضایی و وابستگی به جریان نفاق که با تهیه سلاح جنگی در شامگاه ۲۵ آبان اقدام به شهادت دو نفر از بسیجیان و یک نفر از نیرو‌های فراجا نمودند.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار