کد خبر: 1116607
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷
حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای هیچ فعالیتی در توئیتر ندارد و انتساب هرگونه حساب کاربری به رئیس دستگاه قضا در شبکه اجتماعی توئیتر تکذیب می‌شود.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای هیچ فعالیتی در توئیتر ندارد

به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، در پی انتساب برخی از حساب‌های کاربری در توئیتر به رئیس قوه قضائیه، مجدداً به اطلاع می‌رساند که حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای هیچ فعالیتی در این شبکه اجتماعی ندارد و انتساب هرگونه حساب کاربری به رئیس دستگاه قضا در شبکه اجتماعی توئیتر تکذیب می‌شود.

گفتنی است، سال گذشته و همزمان با عید سعید غدیر خم، صفحه رسمی حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در اینستاگرام، اپارات و روبیکا، به نشانی @ejeii_org و با انتشار فراز‌هایی از نامه حضرت امیر به مالک اشتر، آغاز به کار کرد.

کاربران فضای مجازی می‌توانند از طریق این صفحات علاوه بر آگاهی از اخبار و مواضع رئیس دستگاه قضا در دوره تحول و تعالی قوه قضائیه، نظرات پیشنهادات و انتقادات خود را نیز با هدف دیده‌بانی مردمی، مطرح کنند.

لازم به ذکر است صفحه اینستاگرام حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای نیز از روز نخست ایجاد محدودیت برای این شبکه اجتماعی در جریان اغتشاشات اخیر به احترام مردم و عدم دسترسی آسان آن‌ها به این شبکه اجتماعی هیچ گونه پست و استوری جدیدی منتشر نکرده است.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار