کد خبر: 1106952
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
بهادری جهرمی:
سخنگوی دولت با تسلیت شهادت تعدادی از نیروهای نظم و امنیت و مردم زاهدان، اغتشاش را بهترین فرصت برای تروریست‌های اجاره‌ای دانست که می‌خواهند امنیت، وحدت و جان و مال ایرانیان را به خطر بیندازند.

علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: آبادانی ایران عزیز در سایه امنیت محقق می‌شود.

وی ادامه داد: اغتشاش، بهترین فرصت برای تروریست‌های اجاره‌ای است تا امنیت، وحدت، جان و مال ایرانیان را به خطر بیندازند. شهادت تعدادی از نیروهای نظم و امنیت و جان باختن تعدادی از مردم زاهدان درپی حمله تروریستی به پاسگاه و بیمارستان را تسلیت می‌گویم.

عده‌ای آشوبگر که متعلق به گروه‌های تروریستی و تجزیه طلب که هویتشان مشخص است ظهر روز گذشته - هشتم مهر - در پوشش نماز جمعه به یکی از محل های انتظامی در زاهدان به قصد تصرف حمله و اقدام به سنگ پراکنی،پرتاب مواد آتش زا و تیراندازی کردند. در این حادثه تروریستی در زاهدان ۱۹ نفر جان خود را از دست دادند و ۲۰ تن نیز زخمی شدند که بخشی از نیروهای انتظامی نیز جزء این افراد هستند.

همچنین بر اساس اعلام روابط عمومی قرار گاه سپاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق در حادثه تروریستی روز گذشته سه نفر از نیروهای این نهاد شامل سرهنگ پاسدار سید حمید رضا هاشمی ، محمد امین آذر شکر ( نیروی خرید خدمت ) و محمد امین عارفی به درجه رفیع شهادت نائل شدند. آمار مجروحان نیروهای سپاه و بسیج در این حادثه ۳۲ نفر اعلام شده است.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار