کد خبر: 1095976
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹
نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری:
آیت الله مبلغی، گفت: استان لرستان دارای منابع فراوان آبی است و با مهار این آب ها در سایه اقدامات اصولی و کارشانسی شده باید مردم از مزایای آن برخوردار باشند.

به گزارش جوان از لرستان، آیت الله «احمد مبلغی»، امروز(15تیر)، در جلسه شورای اداری پلدختر، اصالت مردم پلدختر اشاره کرد و اظهارداشت: مردم پل‌دختر دارای ارزش‌های اخلاقی و ابعاد مختلف ارزش‌های اجتماعی هستند.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه شهرستان پلدختر از قدیم محل عبور و محور کشوری بوده است، عنوان کرد: پلدختر از دیرباز محل و معبر آب‌های سطحی و محل عبور جاده و مسیر کشوری است.

وی با اشاره به اینک شهرستان پلدختر با دارا بودن پل‌های تاریخی به لحاظ میراث فرهنگی و گردشگری در سطح کشوری حائز اهمیت است، افزود: استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود در شهرستان پلدختر نیازمند توجه مسئولان است.

آیت الله مبلغی بیان کرد: استان لرستان دارای منابع فراوان آبی است که به دلیل عدم استفاده از راهکارهای مهار، مردم از مزایای آن برخوردار نیستند.

وی با بیان اینکه مهار این آب‌ها هم اکنون در اولویت و در دستور کار مسئولان قرار گرفته است، گفت: در این راستا باید اقدامات کارشناسی و اصولی از سوی مسئولان انجام شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار