کد خبر: 1095269
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
شبکه ورزش بانوان، نقطه عطف پیشرفت بیشتر بانوان ورزشکار
پیشرفت ورزش بانوان طی دهه‌های یکی از شاخصه‌های بارز، مهم و یکی از دست آورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی بوده است.
فریدون حسن
به گزارش جوان، بانوان ورزشکار ایران متعهد به آرمان‌های انقلابی و اسلامی در میادین بزرگ ورزشی برای کشور افتخار آفرینی می‌کنند و چشمان جهانیان خیره به این خود باوری و توانمندی است.

همین افتخار آفرینی‌ها لزوم تاسیس یک شبکه مستقل ورزشی برای بانوان را بیشتر از قبل نشان می‌داد. کاری که حالا مسئولان ورزش رادیو در صدد انجام هستند. تاسیس کانال ورزشی بانوان بی شک سرفصل تازه ایی برای رشد و پویایی بانوان ایران زمین در عرصه ورزش است. هفته گذشته با حضور مسئولان رادیو ورزش و جمعی از سردبیران ورزشی رسانه‌ها نشست هم اندیشی برای راه اندازی این شبکه برگزار شد.

مهدی آذر مکان مدیر شبکه رادیویی ورزش در ابتدای این نشست با اشاره به اهداف ذمورد نظر مدیران رسانه ملی در این خصوص گفت: «هدف از برگزاری این نشست، استفاده هر چه بیشتر از پیشنهادات و آغاز همکاری مداوم با شبکه رادیویی ورزش است. این جلسه به واسطه چند رویداد مهم در شبکه رادیویی ورزش برگزار شده است تا از نظرات و پیشنهادات مدیران رسانه‌ها استفاده شود و شاهد همکاری مستمر و مداوم شبکه رادیویی ورزش با خبرگزاری‌ها باشیم.»

مدیر شبکه رادیویی ورزش اظهار کرد: «کانال ورزش بانوان در حال راه اندازی است و تفاهم نامه همکاری بین جناب آقای بخشی زاده معاون محترم صدای رسانه ملی و سرکار خانم کاظمی پور معاون محترم بانوان وزارت ورزش و جوانان در ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ در روز ولادت حضرت معصومه (س) امضا شده است. نکته اصلی در راه اندازی کانال بانوان، استفاده از ظرفیت زنان متخصص در حوزه ورزش و رسانه است و در حال فراهم آوردن تمهیدات لازم جهت استفاده از نیرو‌های متخصص برای این شبکه هستیم.»

آذرمکان اظهار کرد: «کانال ورزش بانوان در فاز اول چهار ساعت برنامه دارد و پخش آن از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر تعریف شده است که دو بار از ساعت ۱۲ تا ۲۰ تکرار برنامه‌ها را خواهیم داشت.»

بدون هیچ تردیدی راه اندازی کانال ورزش بانوان نقش بسزایی در پیشرفت ورزش این قشر عظیم جامعه خواهد داشت، اما در این میان نباید از یاد برد که استفاده از نظرات و تفکرات خود بانوان در راه اندازی و مدیریت برنامه‌های این شبکه باید در دستور کار قرارگیرد و اینگونه نباشد که مثل بسیاری از حوزه‌ها آقایان برای بانوان برنامه ریزی نمایند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار