کد خبر: 1092528
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
سرپرست فرمانداری ویژه کاشان:
سرپرست فرمانداری ویژه کاشان از عزم فرمانداری مبنی بر تداوم ملاقات‌های عمومی با شهروندان خبر داد و گفت: در این ملاقات ها پس از ایراد مشکلات‌ توسط مردم کوتاه ترین مسیر برای رفع آن انتخاب می شود.
هادی مومنی راوندی

محمدشریف زارعی با بیان اینکه این دیدارها جداگانه و به شکل رو در رو برگزار می‌شود و هرکدام از شهروندان، مسائل و درخواست های خود را مطرح می کنند، تاکیدکرد: پس از شنیدن مسائل و مشکلات این افراد دستورات لازم در خصوص رسیدگی و حل مسائل مردم صادر می شود.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان گفت: تلاش شده ملاقات های مردمی بدون تاخیر و تقریبا هر هفته یکبار برگزار شود و دغدغه‌های مراجعین مورد بررسی و احصاء قرار گرفته و راهکارهای لازم و قانونی جهت برطرف شدن آن ارائه گردد.
زارعی افزود: مردم اگر مدیر یک مجموعه را امین خود بدانند و مشکلات خود را بدون واسطه بیان نمایند، بسیاری از مباحث موجود به راحتی بر طرف می گردد و این خود می‌تواند نشان از اعتماد فی مابین مردم و مسئولین باشد.
سرپرست فرمانداری ویژه کاشان اظهار داشت: ملاقات های مردمی این فرصت را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد تا ضمن گفت و گو با معاونین و مدیران فرمانداری، موانع پیش روی خود را به شکل کاملا مستقیم در کوتاهترین زمان ممکن برطرف کنند.
زارعی با بیان اینکه تلاش شده حداکثر درخواست‌های منطقی و قانونی مردم طی ملاقات‌های عمومی پیگیری شود، یادآور شد: با این وجود برخی از شهروندان مواردی را در فرمانداری عنوان می کنند که در حوزه اختیارات فرمانداری کاشان نیست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار