کد خبر: 1089622
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: ظرفیت تنها تولیدکننده موم دندانپزشکی کشور که در تبریز فعال است به زودی ۲۰ برابر افزایش می‌یابد.

صابر پرنیان در حاشیه بازدید از واحد تولیدی موم دندانپزشکی، اظهار کرد: قطار توسعه صنایع آذربایجان شرقی در تمام ایستگاه ها توقف دارد و به دنبال توسعه که بخش های بهداشتی از جمله این اهداف است، می باشد.

وی در ادامه پیگیری های خود در راستای توسعه سرمایه گذاری صنعتی، گفت: تنها تولید کننده انواع موم های داندانپزشکی و بهداشتی کشور در تبریز که یک شرکت نوآور و از واحدهای فعال و مهمی است، ظرفیت توسعه دارد و بخش مهمی از نیاز مواد اولیه واحدهای دیگر را نیز تامین می کند.

پرنیان ادامه داد: موم های دندانپزشکی و بهداشتی مورد استفاده در رشته های دندانپزشکی و محصولات آرایشی و بهداشتی، ماده ای راهبردی در این رشته صنعتی محسوب می شود که این شرکت توانسته در عین تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی از خروج ارز از کشور نیز ممانعت کند.

وی گفت: با پیگیری هایی که صورت گرفته، فاز توسعه این شرکت در حجم ۲۰ برابر فاز فعلی در شهرک صنعتی شهید سلیمانی در دست اقدام است و با رفع مشکلات پیش رو سرعت بیشتری خواهد گرفت.

وی ادامه داد: این شرکت با ۵۰ نفر اشتغال ظرفیت اکنون تولید سالانه ۱۰ هزار تن انواع موم های بهداشتی را دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر