کد خبر: 1084641
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر گفت: در این شرایط سخت آرامش روانی شهروندان با وحدت رویه مسئولین و برنامه ریزی دقیق میسر می شود.
بهاره عشقی صابر

مهدی سلیمی رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در بیست و دومین نشست رسمی شورا که با حضور تمامی اعضای شورا، شهردار، مدیران شهری و اصحاب رسانه برگزار شد، با اشاره به قبولی طاعات و عبادات در ماه ضیافت الهی اظهار کرد: در سالی که به نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی نامگذاری شده امیدواریم مجموعه مدیریت شهری با فهم دقیق از فرمایشات مقام معظم رهبری در تحقق شعار سال خط مشی درستی را با فهم دقیق اتخاذ کنند و بسترسازی برای تولیدکنندگان و اشتغال آفرینان فراهم شود.

وی افزود: در سال گذشته در شورای پنجم و ابتدای دوره ششم شورا اتفاقات خوبی برای شهر رقم خورده و خواسته شورای ششم با همت مضاعف و تعهد هر چه بیشتر به استقبال تکمیل پروژه‌های عمرانی رفته و با برنامه‌ریزی دقیق مانع از تعطیلی عملیات اجرایی فعالیت‌های عمرانی در شهر شده و این رویداد های مثبت در شهر ماحصل زحمات همه دستگاه‌های شهرستان است.

سلیمی با تاکید بر اینکه همه مدیران شهری طبق سنوات گذشته با جدیت و برنامه‌ریزی دقیق استقبال کارها بروند، بیان کرد: در همین روزهای آغازین سال جاری همگی قول می‌دهیم همچون روال گذشته برای شهرمان تلاش کنیم، مردم در شرایط سختی قرار دارند باید با وحدت رویه مسئولین و برنامه ریزی دقیق موجب افزایش آرامش روانی شهروندان شویم.

گفتنی است در بیست و دومین نشست رسمی شورا دو لایحه مطرح که یک لایحه مصوب و لایحه دیگر به منظور بررسی بیشتر به جلسه آتی موکول شد و نامه فرمانداری شهرستان اسلامشهر موضوع اعلام نظر پیرامون مصوبات بیست و یکمین جلسه رسمی شورای شهر نیز قرائت ومورد بررسی قرار گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر