کد خبر: 1081302
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
فرمانده سپاه استان چهار محال و بختیاری
فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری از آغاز توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی به مناسبت اعیاد شعبانیه و آغاز هفته پاسدار در سطح استان خبر داد.

سردار علی‌محمد اکبری روز یکشنبه در آیین نوزدهمین مرحله رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار افزود: هر بسته شامل ۱۵ قلم اقلام خوراکی و بهداشتی شامل برنج، مرغ، روغن، عدس، لپه، لوبیا، ماکارونی و رب گوجه است که ارزش هر بسته پنج میلیون ریال است. 

به گفته وی، از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۴۵۰ میلیارد تومان کمک معیشتی، بهداشتی و جهیزیه به نیازمندان در قالب کمک به آسیب‌دیدگان ناشی از شیوه این ویروس در استان جمع‌آوری و توزیع شده است.

وی افزود: برای تهیه این بسته‌های معیشتی بیش از هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی هزینه شده است.

اکبری اظهار داشت: از ایام شعبانیه ۲ سال گذشته بنا به فرمایش مقام معظم رهبری در راستای کمک به نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونایی و رفع مشکلات اقتصادی مردم قرارگاه مواسات و کمک مومنانه در کشور و استان فعال شد با کمک خیرین تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، بهداشتی و جهیزیه در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت:برای هدایت، کنترل، مدیریت و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا، بانک اطلاعاتی از افراد نیازمند و آسیب دیده در استان تهیه شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر