کد خبر: 1077049
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
امید ابراهیمی  بعنوان معاون جدید برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان اسلامشهر منصوب شد .
محمدرضا عباسی

بنا بر پیشنهاد سرپرست فرمانداری  شهرستان اسلامشهروبا تایید استاندارتهران ،امید ابراهیمی بعنوان  معاون برنامه ریزی  و توسعه فرمانداری اسلامشهرمنصوب شد .

جلسه معارفه امید ابراهیمی به عنوان معاون جدید برنامه ریزی و توسعه فرماندار و تکریم از محمد صالح ضیایی به ریاست سرپرست فرمانداری شهرستان برگزار شد.

در این نشست که باحضور معاونین فرماندار و بخشداران  شهرستان  در دفتر فرماندار برگزار شد، حسین حبیبی درسخنانی از تلاش های ضیایی در مدت مسئولیت در فرمانداری اسلامشهر قدردانی کرد.      حبیبی  با اشاره به ظرفیت کم نظیر  شهرستان اسلامشهر در حوزه اقتصادی و فعالیت هزاران واحد تولیدی، صنعتی، کشاورزی و صنفی در شهرستان ،اظهارکرد: ایجاد تحول درایجاد فرصت های شغلی جدید، رفع موانع تولید، توجه به آموزش و توانمندسازی کارکنان فرمانداری ها و بخشداری ها از جمله اولویت های کاری معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری خواهد بود.

حبیبی بیان کرد: امید ابراهیمی نیز ازمدیران جوان، جهادی و بومی شهرستان به شمارمی‌رود و می تواند خدمات شایسته ای را در این معاونت به مردم شریف اسلامشهر ارائه دهد.

 قابل ذکراست امید ابراهیمی که از جوانان بومی ، خوشنام  و مدیران موفق  شهرستان  به شمار می رود، سابقه مدیریت منطقه شش شهرداری اسلامشهر ومعاونت شهرداریهای مناطق  ۱،۲،۳،۶ ومعاونت فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر را در کارنامه  درخشان خود  تاکنون  ثبت کرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر