کد خبر: 1077046
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
به همت مجمع بانوان شهرستان اسلامشهر برگزارشد:
️بمناسبت گرامیداشت سالروز ولادت باسعادت حضرت زهرا (س) جشن باشکوه میلاد نور و یاس به همت مجمع بانوان شهرستان اسلامشهر برپا شد
بهاره عشقی صابر

 همزمان با سالروز ولادت باسعادت بانوی فخر دو عالم حضرت  فاطمه زهرا (س) جشن باشکوه میلاد نور و یاس به همت مجمع بانوان شهرستان اسلامشهر در محل مجموعه رفاهی  باغ زندگی  این شهرستان با حضور  جمعی از بانوان فرهیحته برگزار شد .
د️ر این مراسم  که با شرکت بیش از ۷۰۰ تن از بانوان فعال در عرصه های مختلف ورزشی، فرهنگی، هنری، قرآنی، بسیج، موسسات خیریه، هیات مذهبی و...برگزارشد،پس تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط  آذر فرجی قاری ممتاز کشوری ، گروه سرود کشوری تسنیم در وصف حضرت فاطمه زهرا(س) برنامه ای را اجرا کردند .
️ مجمع بانوان اسلامشهر در این مراسم   مذهبی  و شادبه میمنت میلاد با سعادت حضرت زهرای مرضیه (س) و به منظور ترویج زندگی آسان به سبک ایرانی _ اسلامی اقدام به برپایی مراسم عقد برای یک زوج جوان کرد که با استقبال بسیار خوبی همراه شد.
️لازم به ذکر است، مجمع بانوان شهرستان اسلامشهر طی انتخاباتی در مهرماه سال جاری به ریاست " اعظم قالوچه " و با هدف شناسایی بانوان نخبه در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی و ... و به منظور حمایت از نخبگان و پیگیری مسائل و مشکلات آنان تشکیل شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر