کد خبر: 1076898
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
رئیس کل دادگستری لرستان:
رزم، حضرت (س) را الگوی ناب و تمام عیار بشریت خواند و گفت: این بانونی بزرگ اسلام معیار فضایل، اخلاق و تفکر است.

به گزارش جوان از لرستان، «محمد رزم»، (3بهمن)، در مراسم بزرگداشت ولادت حضرت زهرای مرضیه(س) و تجلیل از بانوان شاغل در دادگستری لرستان با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار داشت: پیامبر اکرم(ص) فرمودند خداوند هرکسی را که دخترم فاطمه(س) و فرزندانش را دوست داشته باشد از آتش دوزخ به دور است.

رئیس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه حضرت زهرا(س) اولین مدافع امام عدالت و حریم ولایت است و برترین و بهترین اسوه برای زنان دنیا است، افزود: زهرا اطهر(س) معیار فضایل، اخلاق و تفکر بوده و جایگاه زنان را شکوه و منزلت بخشیده است.

وی گفت: حضرت فاطمه (س) همراه، دلسوز و مشاور پدر و یار، مددکار و گرمابخش زندگی همسر است و خداوند با غضب و خشنودیش، غضبناک و خشنود می‌شود.

رزم با بیان اینکه حضرت زهرای مرضیه (س) الگویی ناب، تمام عیار و ممتاز ملکوتی برای بشریت است، بیان کرد: ایشان شخصیتی بودند که در زندگی، جهاد، مبارزه، فرزنداری، همسرداری، دانش و فداکاری و حضور در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی اسوه هستند.

رئیس شورای قضایی لرستان اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) بهانه خلقت هستند و این جایگاه بسیار ارزشمندی است که ایشان را الگوی بشریت هستند.

وی افزود: تعداد همکاران خانم در دادگستری استان ۲۶۰ نفر هستند که شامل ۲۳۵ کارمند خانم و ۲۵ نفر قاضی خانم هستند.

رزم در ادامه با اشاره به اینکه بیش از ۵۰۰ نفر وکیل بانو در لرستان داریم، افزود: بانوان با جدیت در جلسات دادرسی حاضر می‌شوند و از موکلین خود دفاع می‌کنند.

وی بیان کرد: برحسب آمار و اسناد هیات تخلفات اداری کمترین تخلف در بین بانوان شاغل در دستگاه قضایی لرستان وجود دارد.

در پایان این مراسم از همه بانوان شاغل در دادگستری استان با اهدا لوح و هدیه تجلیل به عمل آمد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار