کد خبر: 1075313
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی آذربایجان‌شرقی از حضور جامع استان در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران خبر داد.

احمد حمزه زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران نهم تا دوازدهم بهمن‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد که آذربایجان شرقی با آمادگی کامل و با هدف معرفی همه جانبه ظرفیت‌های گردشگری استان در آن حضور خواهد یافت.

وی گفت: با توجه به اینکه یکی از اهداف مهم این اداره کل توسعه همه جانبه گردشگری در سراسر استان است، در این نمایشگاه علاوه بر ظرفیت‌ها و جاذبه های گردشگری استان، سه شهرستان کلیبر، شبستر و بستان آباد به صورت ویژه معرفی خواهند شد.

حمزه زاده افزود: آذربایجان شرقی در این نمایشگاه به معرفی برنامه‌های دیجیتالی و الکترونیکی گردشگری، ظرفیت های گردشگری سلامت و غذا، معرفی آثار تاریخی ثبتی به خصوص آثار ثبت جهانی شده اخیر، ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری و همچنین صنایع دستی استان خواهد پرداخت.

وی گفت: از دیگر برنامه‌های غرفه آذربایجان شرقی طی روزهای برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران، رونمایی از نمادها و معرفی رویدادهای گردشگری و صنایع دستی استان طی سال ۱۴۰۱ خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر