کد خبر: 1074612
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۷
رییس شوراری هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:
حجت الاسلام حیات الغیب شهید سلیمنی را مایه افتخار جهان اسلام عنوان کرد و گفت: باید از مؤلفه های مکتب سلیمانی الگو گرفته شود.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام لطف الله حیات الغیب، صبح امروز در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی که در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد، گفت: الگوگیری از مؤلفه های مکتب سلیمانی نیاز جامعه است.

رییس شوراری هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان افزود: ولایت پذیری اعتقادی، عملگرایی نه شعارگرایی، دشمن شناسی، انسجام بخشی و وحدت بخشی مؤلفه های مکتب سلیمانی هستند.

وی یادآور شد: شهید سلیمانی با زبان های مختلف و گویش های فراوان در جهان اسلام توانستند یک وحدت و انسجام در جهان اسلام به جود بیاورند که مایه افتخار جهان اسلام شوند.

حجت الاسلام حیات الغیب اظهارداشت: تفکر راهبردی در پیشبرد امور، خدمت رسانی به مردم، توجه به خانواده های شهدا و تکریم خانواده های آنان و جامعه نگری در مواجه با همه امور از دیگر مؤلفه های مکتب سلیمانی است.

مدیر حوزه علمیه کمالیه خرم آباد با بیان اینکه الگو گیری از این مؤلفه نیاز جامعه امروز بوده که باید مورد توجه و سرلوحه کار همگان قرار گیرد، عنوان کرد: امید است به عنوان سرباز ولایت در مسیر ولایت و در مسیر ی که امام و شهدا برای ما ترسیم کردند بتوانیم در مسیر و تحقق اهداف نظام در سایه هدایت های رهبری قدم برداریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار