کد خبر: 1070395
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
شركت شهركهاي صنعتي مازندران در سال جاري برگزار كرد ؛
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: تمام پروژه هاي عمراني و زيرساختها و معاملات شركت شهركهاي صنعتي استان، در قالب مناقصه و مزايده و از طریق سامانه ستاد انجام می‌شود.
مژگان عالیشاه

به گزارش جوان آنلاین مازندران به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، ياسر اميني تصريح كرد: با توجه به لزوم ایجاد بستر سالم و به‌ دور از رانت‌های اطلاعاتی در انتخاب پیمانکاران، مشاوران و تأمین‌کنندگان کالا و خدمات در معاملات دولتی، سامانه ستاد طراحی‌ شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: مناقصات در حوزه امور قراردادها، براي تكميل زيرساختهاي شهركها و نواحي صنعتي، در قالب انجام پروژه هاي مختلف، برگزار مي گردد.

اميني بيان داشت: تمام مراحل انجام مناقصات و مزایدات از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به نشاني WWW.setadiran.irانجام شده و همه پیمانکاران، مشاوران و تأمین‌کنندگان کالا و خدمات می‌توانند از طریق این سامانه و بصورت شفاف، الکترونیکی و به دور از بوروکراسی اداری، در معاملات دستگاههای دولتی شرکت نمایند.

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي مازندران اظهار داشت: اين شركت در سال جاري براي اجراي پروژه هاي زيرساختي در شهركها و نواحي صنعتي استان 48 فقره قرارداد با اعتبار بيش از 737 ميليارد ريال منعقد نموده است.

وي تأكيد كرد: همچنين در سال 1400 تعداد 13 فقره قرارداد با اعتبار 133 ميليارد ريال در مرحله انعقاد قرارداد و تعداد 19 فقره قرارداد نيز با پيش بيني اعتبار بيش از 310 ميليارد ريال در مرحله برگزاري مناقصه قرار دارند.

اميني اذعان داشت: در سال جاري، مجموعاً 80 فقره قرارداد با پيش بيني اعتبار بيش از 1180 ميليارد ريال تنظيم گرديده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر