کد خبر: 1067508
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲
مدیر خانه کودک شهرداری اصفهان:
زهرا کاظمی از آغاز ثبت نام برای عضویت در کانون کودکان نقاش ویژه سنین 5 تا 12 سال خبر داد.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین اصفهان،مدیر خانه کودک شهرداری اصفهان اظهار داشت: با توجه به اینکه اصفهان شهر دوستدار کودک بوده، وظیفه خانه کودک نیز به عنوان مرکز تخصصی کودک، شناسایی استعداد کودکان و پرورش آنها و هدایتشان به سمت پیشرفت است.

وی با اشاره به فعالیت چند ساله کانون کودکان نقاش افزود: پس از انتشار فراخوان، علاقه مندان به نقاشی  از تا 10 آبان فرصت دارند به سایتhtpp//vcci.ir/kamanak  مراجعه کرده و فرم ثبت نام کانون را تکمیل نمایند.

کاظمی تصریح کرد: پس از تکمیل اطلاعات، با افراد ثبت نام شده تماس گرفته می شود و پس از تقسیم بندی کودکان، سه دوره آموزشی برگزار شده و پس از این دوره ها، کودکانی که استعداد آن ها در نقاشی و هنرهای تجسمی محرز شود، به عضویت کانون نقاشان درآمده و به صورت هفتگی در دوره های کانون شرکت خواهند کرد.

دبیر کانون کودکان نقاش نیز گفت: این کانون فعالیت خود را از سال 96 در حیطه پرورش، شناخت و بروز استعدادهای هنری کودکان مستعد در زمینه نقاشی و هنرهای تجسمی به طور رسمی آغاز کرد.

کریمی افزود: کودکانی که جذب این کانون می شوند، در یک برنامه منسجم و هدفمند و طی یک روند چند مرحله ای، استعدادهایشان پرورش داده می شود.

وی خاطرنشان کرد: امکان بروز استعدادها به گونه ای است که کودکان مستعد نتیجه تلاش و علاقه مندی را به طور واضح و گسترده ببینند، به این صورت که در برنامه های شهری و نمایشگاه های مختلف، هنر آنها به نمایش گذاشته می شود، ضمن اینکه در مسابقات ملی و بین المللی شرکت می کنند که تاکنون عناوین بسیاری به دست آورده اند.

.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر