کد خبر: 1067156
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
با اعلام معاون دریایی اداره کل بندرامیرآباد
معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی امیرآباد از آغاز عملیات اجرایی احداث ساختمان " نگهداری تجهیزات مقابله با آلودگی نفتی در دریا " در بندرامیرآباد خبر داد.
فاطمه گرجی

به گزارش جوان آنلاین مازندران ، حبیب اله طالبی در گفتگو با روابط عمومی اداره کل بنادرودریانوردی امیرآباد گفت بندرامیرآباد در سال جاری و با هدف ارتقاء ایمنی دریانوردی ، حفظ محیط زیست دریایی ، تسهیل و تسریع در حمل و نگهداری تجهیزات مقابله با آلودگی نفتی و ایجاد فضای مناسب جهت تأمین احتمالی ادوات مدرن و پیشرفته مقابله با آلودگی در آینده ، اقدام به احداث ساختمان " نگهداری تجهیزات مقابله با آلودگی نفتی در دریا " کرده است.

 

وی احداث ساختمان " نگهداری تجهیزات مقابله با آلودگی نفتی در دریا " را از موارد مطروحه در طرح جامع بندری بندرامیرآباد عنوان کرد که در راستای انطباق با ممیزی سالانه ۲۰۲۲ سازمان جهانی دریانوردی (IMO) در ایجاد مرکزی مناسب جهت اقدامات اداری و عملیاتی در خصوص مقابله با آلودگی دریا احداث می شود.

 

گفتنی است ساختمان نگهداری تجهیزات مقابله با آلودگی نفتی در دریا به مساحت ۴۵۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمانی توسط معاونت فنی و مهندسی اداره کل بندرامیرآباد احداث می شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر