کد خبر: 1066796
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: مجلس قطعا پیگیر اجرایی شدن قوانین مصوب خود در حوزه مسکن از جمله مالیات بر خانه‌های خالی و جهش تولید مسکن است.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: رحمت‌الله فیروزی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با اشاره به افزایش قیمت زمین و مسکن در چند ماه گذشته، گفت: یکی از دغدغه‌های بزرگ امروز کشور افزایش سرسام‌آور قیمت زمین و مسکن است که باعث ایجاد معضلات زیادی شده است.

وی با بیان اینکه امروز نه تنها خرید خانه بلکه اجاره مسکن برای جوانان تبدیل به رویا شده است، ادامه داد:جا دارد دولت تدبیری اندیشیده و با همکاری تمامی ارکان نظام هرچه سریعتر نسبت به رفع موانع و تحویل مسکن ارزان قیمت اقدام کند.

نماینده نطنز در مجلس با تاکید بر اینکه قوه مقننه نیز باید با تصویب قوانین پیشگیرانه، دست سوداگران و دلالان زمین و ملک که به صورت مداوم نسبت به افزایش قیمت‌ها اقدام می‌کنند را قطع کند، اضافه کرد: البته مجلس یازدهم در اقدامی مناسب با تصویب قانون طرح جهش تولید مسکن و تکلیف به دولت برای ساخت یک میلیون مسکن در سال قدم بزرگی برای خانه‌دار شدن اقشار کم‌درآمد جامعه برداشته است.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه در کمیسیون نیز پیگیر اجرایی شدن طرح جهش تولید مسکن هستیم، عنوان کرد: به صورت دوره‌ای و دو هفته درمیان از مسئولان دولتی دعوت می‌شود تا با حضور در جلسات کمیسیون روند پیشرفت قانون جهش تولید مسکن را به نمایندگان ارائه کنند.

فیروزی تصریح کرد: مجلس قطعا پیگیر اجرایی شدن قوانین مصوب خود در حوزه مسکن از جمله مالیات بر خانه‌های خالی و جهش تولید مسکن است که اگر دولت این قوانین را به خوبی اجرا کند قطعا از آشفتگی و دلا‌بازی که در حوزه مسکن داریم کاسته می‌شود.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار