کد خبر: 1066354
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴
ثبت‌نام وام ضروری ۱۲ میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق از امروز آغاز شد.

سرویس اقتصادی جوان آنلاین: ثبت‌نام اینترنتی وام ضروری مرحله اول سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق از امروز اول آبان ماه به مدت ۳۰ روز و فقط از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی sabasrm.ir انجام خواهد شد.

این تسهیلات به مبلغ ۱۲ میلیون تومان با اقساط ۳۶ ماهه و با کارمزد ۴ درصد ارائه می‌شود و متقاضیان می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده به این سایت اینترنتی مراجعه و با وارد کردن اطلاعات سه‌گانه «دفترکل، کد ملی و شماره حساب» درخواست خود را برای دریافت وام ثبت کنند.

پس از اتمام مهلت یک ماهه ثبت‌نام، سوابق متقاضیان از جمله مجموع وام‌های دریافتی، بهره‌مندی از سایر تسهیلات، میزان حقوق و … بررسی می‌شود و با اولویت‌بندی و براساس میزان اعتبار تخصیصی از سوی بانک صادرات و تعداد تسهیلات که ۳۰۰ هزار فقره است، «واجدین شرایط» تعیین و اسامی آن‌ها از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق اعلام خواهد شد.

پرداخت وام ضروری ۱۲ میلیون تومانی سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به حساب «واجدین شرایط» به صورت ماهانه و براساس نوبت‌بندی که در سایت اعلام می‌شود انجام خواهد شد که اطلاعات آن پس از مشخص شدن نتایج، اطلاع‌رسانی می‌شود. همچنین وام ضروری بازنشستگان و وظیفه‌بگیران کشوری پیش از این مبلغ ۱۰ میلیون تومان بود.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار