کد خبر: 1062302
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰

شش مرد افغان که متهم هستند به زن جوانی در یکی از باغ‌های فرحزاد تعرض کرده‌اند به اعدام محکوم شدند.
به گزارش جوان، پرونده سال ۹۸ با شکایت زن جوانی از هفت مرد افغان به اتهام اذیت و آزار تشکیل شد.
آن زن در طرح شکایتش گفت: «من و شوهرم وضع مالی خوبی داشتیم به همین خاطر تصمیم گرفتیم یک خانه ویلایی در غرب تهران خریداری کنیم. در آگهی سایت‌های اینترنتی یک مورد حوالی فرحزاد پیدا کردم. بعد از قرار با صاحب آگهی به ملاقاتش رفتم. آن مرد افغان جمعه نام داشت. او خانه ویلایی را نشان داد و بعد پیشنهاد داد از خانه باغ دیگری بازدید کنیم. قبول کردم، اما وقتی وارد آن خانه شدم فهمیدم گرفتار شش مرد افغان شده ام.» شاکی ادامه داد: «آن‌ها وحشیانه به من حمله کردند و مرا به زور آزار دادند. سپس جمعه و یکی دیگر از آن‌ها تلفن همراهم را سرقت کردند و بعد مرا رها کردند.»
با طرح این شکایت مأموران در یک قرار صوری جمعه را بازداشت کردند، اما ردی از دیگر متهمان به دست نیامد. پروند در اولین جلسه روی میز هیئت قضایی شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران قرار گرفت. در آن جلسه شاکی مدعی شد مردان افغان قبلاً دختر جوانی را برای رسیدن به نیت شومشان به قتل رسانده و جسدش را دفن کرده بودند. آن‌ها آن روز با نشان دادن این فیلم و تهدید قتل او را آزار داده بودند. با این ادعا پرونده برای تحقیقات بیشتر و دستگیری دیگر متهمان به دادسرا فرستاده شد و بعد از دستگیری شش متهم، پرونده بار دیگر به همان شعبه ارجاع شد.
در آن جلسه متهمان یک به یک جرمشان را انکار کردند و گفتند آن زن به میل خودش به آن خانه باغ رفته و به میل خودش با آن‌ها رابطه داشته است. در ادامه یکی از متهمان که زیر ۱۸‌سال سن داشت، گفت: «دوستانم به زور زن جوان را آزار دادند، اما من در این حادثه نقشی نداشتم.» در پایان، هیئت قضایی شش متهم را به اعدام محکوم کرد، اما متهم نوجوان با تأیید ادعایش از سوی زن جوان، از تجاوز به عنف تبرئه و به ترک خاک ایران محکوم شد. جمعه و یکی دیگر از متهمان نیز به اتهام سرقت تلفن همراه شاکی هر کدام به هفت‌سال حبس محکوم شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار