کد خبر: 1060600
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
به دنبال یورش وحشیانه تروریست‌های تکفیری داعش به غیرنظامیان عراقی در استان «کرکوک» یک نفر کشته و ۷ تَن دیگر زخمی شدند.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: بقایای عناصر تروریستی داعش در عراق همچنان به جنایات خود علیه غیرنظامیان در نقاط مختلف این کشور ادامه می‌دهند.

بر اساس این گزارش، تروریست‌های تکفیری داعش به منطقه «الدبس» واقع در استان کرکوک یورش بردند. به دنبال این یورش وحشیانه یک غیرنظامی کشته و ۷ تَن دیگر به شدت زخمی شدند. زخمی‌های این حمله داعش در همان دقایق اولیه برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

این درحالی است که بقایای عناصر داعش هم اکنون برای ایجاد اخلال در امنیت انتخابات پارلمانی عراق برنامه ریزی می‌کنند. در همین ارتباط، روز گذشته «أیوب الربیعی» نماینده پارلمان عراق گفت: تأثیرگذاری اقدامات داعش بر روند برگزاری انتخابات پارلمانی بسیار محدود خواهد بود.

این نماینده پارلمان عراق در ادامه اظهارات خود گفت: نیرو‌های امنیتی عراق و نیز «حشد شعبی» برای جلوگیری از هرگونه ایجاد اخلال در روند برگزاری انتخابات پارلمانی توسط تکفیریها، از قدرت کافی برخوردار هستند.

وی تصریح کرد: هرچند که بقایای عناصر داعش تهدیدی برای امنیت عراق و انتخابات آن محسوب می‌شوند، اما باید گفت که اقدامات پیشگیرانه‌ای به منظور جلوگیری از ظهور و بروز نا امنی در جریان برگزاری انتخابات، انجام شده است.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار