کد خبر: 1054875
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲
شریل پالمر، مدیرعامل غول ساختمان سازی آمریکا، تیلور موریسون، می‌گوید کمبود مسکن آمریکا که از قبل از پاندمی آغاز شده بود با اوج گرفتن تقاضای خرید آن تا چندین سال وجود خواهد داشت.

سرویس بین الملل جوان آنلاین: شریل پالمر، مدیرعامل غول ساختمان سازی آمریکا، تیلور موریسون، می‌گوید کمبود مسکن آمریکا که از قبل از پاندمی آغاز شده بود با اوج گرفتن تقاضای خرید تا چندین سال وجود خواهد داشت.

او می‌گوید: با کاهش بی‌سابقه تعداد مساکن نو و قدیمی آماده برای فروش که سطح آن به پایین‌ترین سطح در چندین سال اخیر رسیده است، کار ما مسکن سازان برای جبران این کمبود که در یک دهه اخیر رو به افزایش بوده است، بسیار سخت شده است.

والتر ادامه داد: نرخ سود وام مسکن در آینده نزدیک و با بهبود وضعیت اقتصاد بالا خواهد رفت. ما باید انتظار این اتفاق را داشته باشیم. قرار نیست نرخ سود وام مسکن برای همیشه از ۳ درصد کمتر بماند.

او اضافه کرد: با این حال کمبود عرضه مسکن و افزایش شدید تقاضای خرید آن چیزی است که برای چند سال آینده ماندگار خواهد بود.

قیمت مسکن در ایالات متحده در طول پاندمی کرونا به شدت بالا رفت چرا که با پایین آمدن نرخ بهره تقاضای خرید مسکن بالا رفت در حالی که بازار با کمبود عرضه روبرو بود.

طبق آخرین گزارش اتحادیه ملی مشاوران املاک آمریکا تعداد مساکن موجود برای فروش بین ۵.۵ میلیون تا ۶.۸ میلیون واحد کمتر از آنچه مورد تقاضا است می‌باشد.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار