کد خبر: 1052167
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱
رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی:
رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: علاوه بر دغدغه‌های معمول اجرایی در مشهد از آنجایی که سه نامزد ریاست جمهوری مشهدی هستند برگزاری و اداره امور انتخابات در این شهر از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

محمد علی نبی پور  افزود: ۳۷ درصد شعب اخذ رای استان در شهرستان مشهد است و در حال حاضر حجم زیادی از نیروی کار و افراد دخیل در انتخابات در جریان انتخابات در این شهرستان فعالیت می کنند. 

وی ادامه داد: شهر مشهد به ۱۸ منطقه انتخاباتی تقسیم شده است و متولیان امور توانسته اند از این طریق کارها را راحت تر پیش ببرند و اکنون امور اجرایی انتخاباتی با برنامه ریزی به خوبی در حال انجام است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: در تحولات سیاسی، شهر مشهد همیشه تاثیرگذار بوده است لذا برخی مشکلاتی که در ادوار گذشته انتخابات روی داده را احصا نموده و مشکلات گذشته را رفع کرده ایم لذا پیش بینی می کنیم انتخابات پیش رو در ۲۸ خرداد در این شهرستان بدون اختلال و مشکل برگزار خواهد شد.

نبی پور به بازدید استاندار از ستاد انتخابات مشهد و مخازن تعرفه و صندوق های اخذ رای الکترونیک اشاره کرد و افزود: امروز آقای معتمدیان برای عرض خدا قوت به فرمانداری مشهد آمد و در جریان فعالیت اجرایی انتخابات توسط فرماندار قرار گرفت.

مجموع نامزدهای انتخابات شوراها در سه شهر مشهد، احمد آباد و رضویه این شهرستان ۸۲۶ نفر هستند که ۷۹۳ نفر آنها از شهر مشهد، ۱۸ نفر از شهر رضویه و ۱۵ نفر نیز از شهر ملک آباد هستند.

تعداد اعضای شورای شهر مشهد ۱۵ نفر و تعداد اعضای شوراهای شهر در رضویه و ملک آباد را هر کدام پنج نفر است.

بر اساس اعلام فرمانداری مشهد ۲ هزار و ۲۱۰ نفر برای هزار و ۳۱ کرسی ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستایی و عشایری در شهرستان مشهد نام‌نویسی کرده بودند که بر اساس اعلام هیات نظارت بر انتخابات ۲ هزار و ۲۴ داوطلب تایید صلاحیت شده اند.

این انتخابات در ۳۰۹ حوزه انتخابیه روستایی شهرستان مشهد برگزار می‌شود که از این تعداد ۲۵۷ حوزه شورای سه نفره و ۵۲ حوزه شورای پنج نفره خواهند داشت.

 

شهرستان مشهد با سه شهر مشهد، رضویه و ملک آباد حدود ۴۰۰ روستا و آبادی و ۳.۵ میلیون نفر جمعیت دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار