اولین نشست صمیمانه مدیران منتخب روابط عمومی شرکت های عضو اتاق
کد خبر: 1049113
لینک کوتاه: https://www.Javann.ir/004OvB
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات برگزار شد؛
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در این نشست نقش آگاهی بخشی در تنظیم ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی را مهم و تاثیر گذار خواند و بر لزوم هم افزایی روابط عمومی های شرکت های عضو اتاق به منظور رشد و بالندگی صنایع استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به نقل ازروابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان در نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی  شرکت های منتخب عضو اتاق بازرگانی اصفهان که برای اولین بار و به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات برگزار شد، مسعود گلشیرازی رئیس اتاق بازرگانی اصفهان به صورت مجازی با مدیران روابط عمومی شرکت های منتخب گفت و گو کرد.

 در بخش آغازین این نشست رئیس اتاق بازرگانی اصفهان، ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی، تصریح کرد: نقش روابط عمومی در آگاهی بخشی ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی مهم و تاثیر گذار است و همچنین هم اندیشی و  هم افزایی روابط عمومی های شرکت های عضو اتاق به منظور رشد و بالندگی صنایع استان و ایجاد جامعه آگاه امری ضروری است.

گلشیرازی ایجاد ارتباط دو سویه مابین اتاق و مدیران روابط عمومی و اطلاع از خدمات و اقدامات  اتاق با رویکرد نسل سوم را امری حیاتی  تلقی کرد و گفت: امیدواریم در این جلسه با هم اندیشی مدیران یک مدل همکاری احصا شود که در نهایت منجر به ارتقا ارتباطات بین بنگاهی و ایجاد جریان های اقتصادی در کل استان و کشور  شود.

سپس علی کرباسی زاده مشاور عالی رئیس اتاق بازرگانی اصفهان نیز ضمن عرض تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی توضیحاتی در خصوص سرای نوآوری و رشد اتاق بازرگانی اصفهان و دانشگاههای استان و همچنین دستاوردهای مهم  این مرکز ارائه کرد و ایجاد این مراکز را مسبب تحولی بنیادی و اساسی در آموزش کشور دانست.

مشاور عالی رئیس اتاق بازرگانی اصفهان، در ادامه از یکی از پروژه های مهم اتاق بازرگانی در حوزه گردشگری صحبت کرد و از مدیران روابط عمومی بنگاههای عضو اتاق درخواست کرد تا در این زمینه همکاری داشته باشند و اظهار کرد:استان اصفهان به لحاظ گردشگری از ظرفیت های منحصر به فردی برخوردار است و علیرغم رتبه تک رقمی  اصفهان در زمینه ظرفیت های گردشگری در دنیا،رتبه اصفهان در زمینه جذب گردشگر سه رقمی است و تو سعه های ایجاد شده در استان تا به امروز در حوزه صنعتی بوده که ناپایدار هستند.

کرباسی زاده  اضافه کرد: از اینرو صفحه ای به نام قصه های ناگفته اصفهان در فضای مجازی ایجاد شده است و با سرمایه  گذاری و برنامه ریزی های انجام شده امیدواریم با همکاری روابط عمومی های بنگاه‌های استان اصفهان،  این صفحه اطلاع رسانی و به عموم معرفی شود و همچنین در بحث تولید محتوا  تحولاتی رقم بخورد.

سپس بهنام ابراهیمی جانشین دبیر کل اتاق بازرگانی اصفهان نیز با بیان اینکه محیط کسب و کار و فعالان اقتصادی به اینگونه نشست ها  که منجر به هم افزایی و در نهایت ارتقا شرایط اقتصادی استان می شود نیاز دارد گفت:امیدواریم به  عنوان دستاورد این جلسه بتوانیم  بحث روابط عمومی را نیز به موازات مراکز شتابدهنده صادرات و بازاریابی که در اتاق تشکیل شده اند پیگیری  و راه اندازی کنیم و  انتظار می رود این نشست ها ادامه پیدا کرده و منجر به توسعه روز افزون شود.

در بخش پایانی این نشست، مهدی شایسته فرد مدیر حوزه ریاست و ارتباطات اتاق بازرگانی اصفهان نیز با بیان این نکته که هدف از تشکیل این نشست ایجاد هم‌افزایی فی ما بین روابط عمومی های بنگاه‌های عضو اتاق است، اضافه کرد: این نشست در آینده به صورت دوره ای  و به منظور  آشنایی با  پتانسیل ها و ظرفیت ها ی همکاری چند جانبه بین  بنگاه‌های منتخب عضو اتاق ادامه خواهد یافت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
عناوین پیشنهادی
آخرین اخبار