کد خبر: 1048717
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴
در انتقال پرونده مطالبات آندره‌آ استراماچونی به دادگاه CAS، نام وکیلی به چشم می‌خورد که سابقه قابل توجهی در پرونده‌های خارجی باشگاه استقلال دارد.
 طبق هماهنگی‌های انجام شده، باشگاه استقلال قرار است با توجه به مبلغ مطالبات اعلام شده آندره‌آ استراماچونی از سوی فیفا، پرونده مطالبات این مربی ایتالیایی به دادگاه CAS برود. طبق اعلام احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال شرح تفصیلی رأی استراماچونی حدود ۲۸ روز پیش آمد و لایحه مربوط به دفاعیات باشگاه استقلال حدود ۱۸ روز قبل به دادگاه عالی ورزش (CAS) ارسال شده است و برای این پرونده وکلای بین‌المللی گرفته شده است تا بررسی‌های لازم در این پرونده صورت بگیرد.

همچنین چندی پیش، فردریکو پاستورلو مدیر برنامه‌های آندره‌آ استراماچونی گفت‌وگویی کوتاهی با ایسنا داشت و صحبت کردن در این مقطع را مهم ندانست و با توجه به صحبت‌های او، باید منتظر ماند و دید تا وضعیت پرونده این مربی ایتالیایی در دادگاه CAS چه خواهد شد.

در راستای وکلایی که باشگاه استقلال برای این پرونده به خدمت گرفته، نام وکیلی به چشم می‌خورد که سابقه مهمی در پرونده‌های خارجی باشگاه استقلال دارد. سوزانا ان‌جی، یکی از همان وکلای بین‌المللی باشگاه استقلال است که قرار است با بررسی لازم، پرونده استراماچونی را به دادگاه CAS ببرد.

سوزانا سابقه قابل توجهی در پرونده‌هایی همچون وینفرد شفر، دستیاران و پسر شفر و بویان نایندوف داشته است و در برخی از این پرونده‌ها توانسته عملکرد مطلوبی داشته باشد و در برخی نتوانسته انتظارات را برآورده کند. این وکیل همچنین در حکم اولیه پرونده استراماچونی در فیفا هم دست داشته است و با توجهی به ارتباطاتی که میان او و باشگاه استقلال وجود دارد، پرونده این مربی ایتالیایی را به همراه همکاران خود به دادگاه CAS خواهد برد و با توجه به سابقه‌ای که از این وکیل وجود دارد، باید منتظر ماند و دید چه اتفاقاتی بر سر مطالبات استراماچونی در دادگاه CAS رخ خواهد داد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار