کد خبر: 1047504
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
جمال عرف:
رییس ستاد انتخابات کشور در مورد این که آیا مصوبه شورای نگهبان را اجرا می‌کنند یا به تفاهم رسیدند گفت: همه داوطلبان همه مدارک مستدل را در اختیار ما قرار دهند و ما هم همه مدارک را جمع و در انتهای ۵ روز تحویل شورای نگهبان می‌دهیم.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: جمال عرف رییس ستاد انتخابات کشور امروز (پنجشنبه) در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات کشور گفت: همینطور که مستحضر هستید روند ثبت نام بدرستی در حال انجام است و تاکنون ۱۳۰ نفر ثبت نام کردند؛ داوطلبان ذیل ماده ۵۹ همه مدارک خودشان را در اختیار ما قرار می‌دهند و ما در انتها آن را در اختیار شورای نگهبان قرار می‌دهیم.

وی افزود: در شرایط بیماری کرونا هستیم و وزیر کشور رییس قرار گاه عملیاتی کرونا است و توقع این است ما در ستاد ثبت نام پروتکل‌ها را رعایت کنیم و دیروز شاهد بودیم که یکی از داوطلبان پروتکل‌ها را رعایت نکرد، ولی من می‌خواهم مسئولیت اجتماعی همه داوطلبان را گوشزد کنم همه ما مسئولیت اجتماعی داریم.

رییس ستاد انتخابات کشور گفت: اگر مسئولان ثبت‌نام اعلام کنند که حداکثر با دو همراه حضور پیدا کنند و از کسانی که اینگونه حاضر شدند تشکر می‌کنم، اما اگر داوطلب اصرار کند که جمعیت قابل توجهی با خود بیاورد و تجمع ایجاد کند همه باید به عنوان مسئولان ستاد و رسانه‌های مختلف این مسئولیت اجتماعی را گوشزد کنیم.

عرف تصریح کرد: اگر این افراد پروتکل‌ها را رعایت نکنند چه توقعی داریم سایرین رعایت کنند. ما ۴۰ کاربر در ۱۰ ساعت فعالیت داریم که اگر این‌ها مریض شوند مشخص نیست چه اتفاقی بیفتد.

وی در مورد تمدید مدت زمان ثبت نام انتخابات گفت: با هماهنگی که با شورای نگهبان انجام دادیم در واقع همان فرجه زمانی ۵ روز در ۱۰ ساعت خواهد بود و ضرورتی برای تمدید وجود ندارد، اما اگر به جمع بندی رسیدیم ممکن است تغییر ایجاد شود.

عرف در مورد این که آیا مصوبه شورای نگهبان را اجرا می‌کنند یا به تفاهم رسیدند گفت: ماده ۵۹ که در اطلاعیه شماره ۱۴ نیز اعلام شد همه داوطلبان همه مدارک مستدل را در اختیار ما قرار دهند و همه مدارک را جمع و در انتهای ۵ روز تحویل شورای نگهبان می‌دهیم.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
0
0
عجب
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار