کد خبر: 1047454
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران:
سردار اشتری، امنیت را از بزرگترین نعمت های الهی خواند وگفت: نیروی انتظامی در زمینه حفظ و برقراری امنیت با قانون شکنان برخورد جدی دارد.

به گزارش جوان از لرستان، سردار حسین اشتری، امروز(22اردیبشهت)، در آیین معارفه فرمانده جدید انتظامی لرستان اظهارداشت: امنیت از بزرگترین نعمت های الهی است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به گستردگی نیروی انتظامی از روستاها، شهرها تا مرزها، افزود: حفظ امنیت، آرامش و نظم بخشی در جامعه از وظایف ناجا است.

وی عنوان داشت: مأموران نیروی انتظامی برای حفظ امنیت مردم، مبارزه و مقابله با قاچاقچیان و اراذل جان خود را تقدیم می‌کنند و پس از دفاع مقدس هیچ نهادی مانند نیروی انتظامی شهید تقدیم انقلاب نکرده است.

سردار اشتری با بیان اینکه پلیس در تمامی مواقع در خدمت مردم است، گفت: امروز پلیس حافظ جان، مال و ناموس مردم است و نیروی انتظامی هر روز آماده و پای کار است.

وی امنیت را حق مردم خواند و خاطرنشان کرد:در راستای برقراری و حفظ امنیت با هماهنگی دستگاه قضایی با متخلفان برخورد خواهد شد و با اقتدار با افرادی که به حقوق مردم تجاوز و قانون شکنی می‌کنند برخورد خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به نزدیک شدن زمان برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ اشاره کرد و افزود: با برقراری امنیت زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات و برگزاری باشکوه انتخابات رقم خواهد خورد.

گفتنی است، در این مراسم سردار یحیی الهی به عنوان فرمانده انتظامی لرستان معرفی و از زحمات سردار حاجی محمد مهدیان نسب تقدیر شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار