کد خبر: 1044721
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸
فرمانده سپاه عاشورا:
فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر لزوم عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب مبنی بر عدم وابستگی به خارج، گفت: برای رفع مشکلات مختلف اقتصادی و معیشتی باید روی پای خود ایستاد.

سردار عابدین خرم  در بازدید از یکی از واحدهای تولیدی و صنعتی تبریز، افزود: همچنانکه مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده اند که چاره رفع مشکلات کشور عدم وابستگی به خارج و روی پای خود ایستادن و تکیه بر توان داخلی است، باید همین دستورات در تمامی واحدهای تولیدی و صنعتی به خوبی رعایت شده و عملیاتی شود.

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید با عنوان "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها"  از سوی رهبر معظم،  اظهار کرد: باعث افتخار است که مجموعه های تولیدی کشور و استان با اتکا بر توانمندی‌های خود و بدون وابستگی و نیاز به حمایت سایرین به بالندگی در حوزه صنعت، تولید، فروش و بازرگانی رسیده اند و این مسیر باید تقویت شده و تداوم یابد.

خرم ادامه داد: هم اکنون شاهد وجود عرق ملی، دینی و ایمان به شعار «ما می‌توانیم» در بخش صنعت و واحدهای تولیدی هستیم که بدون تردید تداوم این روند نتیجه درخشانی را به بار خواهد آورد و موجب توسعه اقتصادی کشور و کاهش نرخ بیکاری می شود.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های خستگی ناپذیر مدیران و کارگران بخش صنعت و تولید آذربایجان شرقی، تلاش همه جانبه برای افزایش تولید را مورد تاکید قرار داد و گفت: امروز تولید در بخش های گوناگون صنعت رمز مبارزه با معضلات اجتماعی و فرهنگی در کشور است چون افزایش تولید به طور مستقیم باعث افزایش رفاه در جامعه و افزایش اشتغال می‌شود.

خرم اضافه کرد: شنیدن خبرهای خوش از روند توسعه واحدهای تولیدی و میزان بالای اشتغال آنها که در آینده نزدیک نیز افزایش چشم گیری خواهد یافت، مایه مسرت و خوشنودی رهبر معظم انقلاب است و این فعالیت ها باید در سال جدید توسعه و تقویت چندبرابری یابد.

وی یادآور شد: در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، سپاه و بسیج نیز به عنوان خدمت گزاران مردم و عرصه تولید، آماده هر گونه کمک و همکاری با شرکت های تولیدی و صنعتی برای تحقق شعار سال و منویات رهبر  انقلاب هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر