کد خبر: 1035185
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
مسئول شبکه آموزشی دانش آموزان گفت: بر اساس بخشنامه‌ای که ابلاغ شده است، مدارس در استفاده از آزمون ساز برنامه شاد یا سایر اپلیکیشن‌ها، مختار هستند.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: سید حسن الحسینی در ارتباط تلفنی با رادیو گفتگو درباره اضافه کردن ربات آزمون ساز به شاد گفت: آزمون ساز در پایه‌های اول تا ششم ابتدایی بدون مشکل و ارزشیابی توصیفی است. یعنی در این پایه‌ها به جز امتحان پایانی مشکل دیگری وجود ندارد.

وی افزود: برگزاری آزمون‌های گزینه‌ای برای هیچیک از پایه‌های تحصیلی مشکلی ندارد.

مسئول شبکه آموزشی دانش آموزان از راه اندازی آزمون ساز جدید خبر داد و گفت: این برنامه در مراحل پایانی تولید فنی است. مسئولیت راه اندازی این برنامه بر عهده یک نهاد خارج از وزارت آموزش و پرورش است که قرار بود تا پیش از برگزاری آزمون دی ماه تحویل داده شود که متاسفانه تاخیر داشت.

الحسینی تاکید کرد: بر اساس بخشنامه‌ای که ابلاغ شده است، مدارس در استفاده از آزمون ساز برنامه شاد یا سایر اپلیکیشن‌ها، مختار هستند.

وی با این ادعا که سرعت برنامه شاد به حد قابل قبول رسیده است، اظهار کرد: تیم فنی با استفاده از امکانات و ابزار‌های سخت افزاری و الکترونیکی مدعی است که مشکل سرعت به هیچ عنوان وجود ندارد، البته وجود اختلالات در دانلود و آپلود در زمان‌های پیک غیرقابل انکار است که نیازمند هماهنگی میان معلمان و اولیاست.

مسئول برنامه شاد در پاسخ به گلایه یک معلم مبنی بر اینکه بخش تکالیف در شاد به خوبی عمل نمی‌کند، گفت: تاکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر وجود مشکل در بخش تکالیف وجود نداشته است، اما به سرعت به این موضوع رسیدگی خواهد شد.

الحسینی افزود: بخش تکالیف برنامه شاد اهمیت زیادی دارد، چرا که معلمان با توجه به عملکرد دانش آموزان که در این بخش جمع آوری شده است، آن‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه تبدیل یک نرم افزار خبررسان به شبکه آموزشی مشکلات و پیچیدگی‌هایی دارد، اظهار کرد: هنوز یک سال از آغاز به کار این نرم افزار نگذشته است و باید اجازه دهیم تا مشکلات آن به مرور برطرف شود.

مسئول برنامه شاد معتقد است سیستم طراحی شده به عنوان شبکه آموزش دانش آموزی، سالم، ایمن و ویژه آموزش است به طوری که حتی اجازه انتشار تبلیغات هم در آن داده نشده است.

الحسینی از شناسایی ۴۰ تا ۵۰ مورد ناهنجاری در برنامه شاد خبر داد و اظهار کرد: به دلیل اینکه مشخصات کامل افراد در اختیار بخش فنی قرار دارد به سرعت با مشکلات رفع خواهد شد.

وی درباره تشکیل کانال‌های متفرقه در برنامه شاد گفت: تا کنون حتی یک مورد ایجاد کانال بدون اجازه مقامات آموزش و پرورش نداشته‌ایم. در آیین نامه مربوط به این شبکه، امضای معاون وزیر برای ایجاد کانال شرط ضروری است و پس از تشکیل آن نظارت و کنترل بر عملکرد آن به صورت جدی انجام می‌شود.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار