کد خبر: 1035070
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
نیروی انتظامی از جریمه بیش از ۳۷هزار خودرو به دلیل نقض محدودیت‌های کرونایی در روز چهارشنبه خبر داد.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: نیروی انتظامی در تشریح عملکردش در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا در روز چهارشنبه، ۲۴ دی ماه اعلام کرد که در این روز ۴۰۲۳ تن از ماموران خود را برای اجرای طرح در ۱۹۵۸ نقطه از کشور به کار گرفته است.

این ماموران با اقدامات خود منجر به کاهش شش درصدی تعداد تردد خودرو‌ها نسبت به تاریخ مشابه در سال قبل شدند. همچنین به رانندگان ۱۵هزار و ۱۶۸ دستگاه خودروی سواری نیز تذکر لسانی داده شده و از ادامه سفر راننده و مسافران ۹هزار و ۴۰۳ دستگاه خودرو جلوگیری شده و آنان به مبداء خود بازگشت داده شده‌اند.

در زمینه اقدامات انتظامی مرتبط با صنوف نیز از ۷۳۷۹ واحد صنفی در روز چهارشنبه بازدید شده که منجر به صدور تذکر و صورتجلسه برای ۵۰۲۵ واحد و پلمب ۱۴۵ واحد متخلف شده است.

در موارد اعمال قانون نیز در روز گذشته ۲۳هزار و ۳۱۵ خودرو در طرح محدودیت شبانه جریمه شدند و ۹۶۷۴ و ۴۲۵۹ دستگاه خودرو نیز به ترتیب در مناطق نارنجی و قرمز مورد اعمال قانون قرار گرفته‌اند که جمع این موارد ۳۷هزار و ۲۴۸ مورد است.

در روز گذشته، ۳۱ هزار و ۲۴۷ پیامک هم از سوی پلیس به رانندگان متخلفی که محدودیت‌ها و دستورالعمل‌های کرونایی را رعایت نکرده بودند، ارسال شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار