کد خبر: 1035069
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
شهردار ناحیه یک منطقه ۱۵، از برگزاری اجتماع فاطمیون در جنوب تهران همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی خبر داد.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: مهدی استرابی، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: این اجتماع طبق سنوات گذشته یکشنبه ۲۸ دی‌ماه در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در میدان شوش، چهارراه لب خط با اقامه نماز ظهر و عصر آغازمی شود و تا ساعت ۱۴ ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه این مراسم معنوی با همکاری مساجد، هیئات مذهبی، پایگاه‌های بسیج و نیرو‌های انتظامی برگزار می‌شود، افزود: در این مراسم سید محمد ترکان و امین شادکام به مداحی و ذکر مصیبت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) می‌پردازند، همچنین گروه «ابنا الحسن» نیز قطعه‌ای درباره حضرت زهرا (س) اجرا خواهد کرد.

استرابی با اشاره به اینکه هدف اصلی از برگزاری این مراسم نشر فرهنگ فاطمی در بین نسل جوان است، ادامه داد: امیدواریم از این طریق بتوانیم وقایع، حوادث، فرهنگ، تاریخ و نماد‌ها را زنده نگاه داریم؛ بنابراین گزارش، با هدف هویت بخشی سیمای بصری؛ پرچم مشکی، پوستر و بنر‌های تبلیغاتی با موضوع ایام فاطمیه تهیه و در معابر و ساختمان‌های منطقه نصب شده است.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار