کد خبر: 1035037
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به قطعی‌های اخیر برق در استان، گفت: قطعی برق در مصارف خانگی نخواهیم داشت و در صورت نیاز قطعی‌ها با هماهنگی‌های لازم در بخش صنایع انجام می‌شود.

محمدرضا پورمحمدی  در جلسه مدیریت بحران آذربایجان شرقی در خصوص خاموشی های روز گذشته از مردم استان به دلیل مشکلاتی که به علت قطعی برق در زندگی روزمره و واحدهای تولیدی ایجاد شد، عذرخواهی کرد.

وی با بیان اینکه ما نگران این هستیم که نیروگاه تبریز به دلیل قدیمی بودن از مدار خارج شود، گفت: این نیروگاه  باید بازتوانی شود و تکنولوژی آن تغییر یابد که کار کوتاه مدتی نیست .

استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در هرجای کشور مشکلی پیش آید ملت ایران همیشه همدل و همراه هستند تا آن مشکل رفع شود همانطور که در هشت سال دفاع مقدس جنگ در مرزهای غرب و جنوب کشور اتفاق افتاده بود ولی ملت ایران از شمال و شرق در جنگ حضور داشتند و هزاران شهید فدای کشور کردند.

وی  ادامه داد: در شرایط کنونی که به صرفه جویی مصرف برق نیاز است با تعاملی که در سطح کشور وجود دارد امیدواریم هرچه سریعتر مشکل رفع شود.

پورمحمدی تاکید کرد: ضروری است برق مصارف خانگی و مسکونی به هیچ وجه قطع نشود و برق مصارف صنعتی و تولید کنندگان نیز با تشکیل کمیته ای به ریاست معاونت اقتصادی استانداری و با حضور مدیران برق، صمت، شهرک های صنعتی استان و همچنین نمایندگان صنایع در صورت نیاز نسبت به قطعی برق با زمان بندی و اطلاع قبلی اقدام شود.

وی با بیان اینکه برق چاه هایی که آب شرب تبریز را تامین می کنند نباید قطع شود، گفت: برق شرکت های استراتژیکی که دارای ضریب ایمنی هستند نیز به هیچ وجه قطع نشود.

استاندار آذربایجان شرقی از شهروندان در خواست کرد: در مصرف برق و گاز همکاری کرده و صرفه جویی کنند تا زمستان را نیز همچون تابستان بتوانیم با مدیریت و همراهی سپری کنیم.

وی ادامه داد: مذاکراتی نیز با وزیر نیرو انجام خواهم داد تا خاموشی ها در استان ما به حداقل برسد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر