کد خبر: 1032726
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی:
محمد مهدی دادمان ابراز امیدواری کرد که با تغییرات جدید مدیریتی جوانه‌های تحول در حوزه هنری اصفهان پدیدار ‌شود و این نمونه‌ای قابل اتکا برای سایر مراکز استانی خواهد بود.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حوزه هنری استان اصفهان ضمن تشکر از خدمات مهدی احمدی فر در کسوت مدیرکل حوزه هنری استان اصفهان، سکان هدایت این مرکز را به مجتبی شاهمرادی سپرد.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی با ذکر این نکته که اصفهان مهد پرورش هنر دینی و آئینی ماست و حوزه هنری مجموعه‌ای توانمند در اصفهان به لحاظ زیرساختی و سخت افزار دارد، افزود: آن مأموریت و رسالتی که منشأ تأسیس حوزه هنری شد امروز باید در استان‌ها پیگیری شود و اکتفای صرف به مرکزیت حوزه یک سهل انگاری نابخشودنی است. اکنون به برکت انقلاب اسلامی در سراسر ایران استعدادهای پرورش یافته‌ای در عرصه هنر داریم که هرکدام منشأ خیر و برکت فراوان شده‌اند.

دادمان به اشاره به اینکه استان‌ها در فصل نو حرکت حوزه هنری اهمیت ویژه ای خواهند داشت گفت: امیدوارم اصفهان در این زمینه تحول مراکز استانی نمونه باشد و دیگر استان‌ها بتوانند از آن الگو بگیرند. ان شا الله به برکت زحمت هنرمندان، اساتید و تلاش شبانه روزی تیم جدید مدیریتی در اصفهان، حوزه هنری همچنان مرکز هنر انقلابی و حوزه اندیشه و هنر اسلامی باشد. چرا که هنر و اندیشه با هم پیوسته‌اند و هرجا به سمت تفکیک این دو رفتیم خسارت جبران ناپذیر متوجه هر دو شده است.

در بخش دیگری از این مراسم مجتبی شاهمرادی رئیس جدید حوزه هنری اصفهان ضمن تشکر از زحمات مدیران پیشین و اعتمادی که به او در این مسیر شده است گفت: امیدوارم بتوانم قدمی بردارم، خدمتی کنم و خادم هنر انقلاب در اصفهان باشم.

شاهمرادی با تاکید بر اینکه امروز در اصفهان بیش از هر چیز به همدلی و همراهی بیشتر با همدیگر نیاز داریم، ادامه داد: قطعا رویکرد ما تعامل با همه نهادها و ارگان‌ها برای خدمت به هنر انقلابی است. همچنین برای احیای پاتوق‌ها و مراکزی که محل رفت و آمد، همفکری و زایش اثر برای هنرمندان است تلاش جدی خواهیم کرد تا بتوانیم جرقه هنر در همه خانواده‌های اصفهانی را روشن کنیم و آن را زنده نگه داریم.

میثم مرادی بیناباج معاون راهبری استان‌ها حوزه هنری یکی دیگر از کسانی بود که برای دقایقی کوتاه پشت تریبون حاضر شد و ضمن اشاره به موقعیت و جایگاه اصفهان به لحاظ پایگاه تاریخی و تمدنی از زحمات احمدی فر تقدیر کرد. وی حوزه هنری اصفهان را مجموعه‌ای خوشنام و دارای امکانات و زیرساخت‌های مناسب عنوان و ابراز کرد: امیدوارم مجتبی شاهمرادی به عنوان جوان مؤمن، انقلابی، هنرمند و هنردوست بتواند رویکرد تحولی در حوزه هنری گام دوم انقلاب اسلامی را تحقق بخشد و مجموعه تحت مدیریت وی در قامت یک حوزه هنری تراز استانی ظاهر شود.

مهدی احمدی‌فر مدیر پیشین حوزه هنری استان اصفهان که این سمت را از سال ۹۵ تاکنون عهده دار بود، در این مراسم با خواندن متنی، ضمن ارائه خلاصه‌ای از گزارش عملکرد چهار ساله خود در زمینه‌های مختلف از جمله دفاع مقدس، هنرهای نمایشی، شعر و سرود، کتاب و هنرهای تجسمی گفت: اگری کاری انجام شده وظیفه، لطف خدا و حاصل تلاش همکارانم بوده است.

وی با اشاره به سختی شرایط فعالیت هنری که تداعی کننده شعب ابی طالب است نتیجه گیری کرد که جز با مشارکت فیمابین دستگاه‌های مختلف امکان موفقیت در این عرصه وجود ندارد. احمدی فر در این خصوص افزود: ما از ابتدای فعالیت خود، بنا را بر فضای تعامل و روابط برون سازمانی قرار دادیم و در کنار آن نوسازی عوامل انگیزشی نیروی انسانی را انجام دادیم. همچنین تشکیل شورای سیاست گذاری و ریل گذاری مجدد حوزه هنری اصفهان از ابتدای فعالیت ما صورت گرفت.

در پایان این مراسم حکم مدیریت شاهمرادی به وی اهدا شد و از احمدی‌فر نیز با اهدای هدایایی تقدیر به عمل آمد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار